Gjest Anonymous Skrevet 29. januar 2005 #1 Del Skrevet 29. januar 2005 hva må til? ikke bare knebøy vel???? http://pub.tv2.no/multimedia/slideshow/146...g?1107021254252 nei jeg vil ikke se ut som resten av dama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. januar 2005 #2 Del Skrevet 29. januar 2005 MYE styrketrening og en LAV fettprosent (15-20%?)hjelper...Kvinner har sjelden fettprosent under 25, annet enn idrettsutøvere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. januar 2005 #3 Del Skrevet 29. januar 2005 og så er de3t viktig å huske på at man ikke kan forme kroppen sin akkurat som man vil!! Ikke alle kan få sånne bein, uansett hvordan og hvor mye man trener.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. januar 2005 #4 Del Skrevet 29. januar 2005 og så er de3t viktig å huske på at man ikke kan forme kroppen sin akkurat som man vil!! Ikke alle kan få sånne bein' date=' uansett hvordan og hvor mye man trener..[/quote'] Nei, det har du helt rett i. Hvordan og hvor mye man bygger muskler, er genetisk betinget. For å få såpass definerte bein, er det nok en forutsetning at man har den egenskapen at man lett bygger muskler (men det er det ganske mange i Skandinavia som har) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. januar 2005 #5 Del Skrevet 29. januar 2005 jeg TTROR jeg kunne fått til å få sånne bein...men jeg vil ha den lille "bulken" rett over kneet hvis du vet. får bare kjøre på med styrke da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. januar 2005 #6 Del Skrevet 29. januar 2005 Da må du trene knebøy og beinpress. Sykling (tungt, oppoverbakker) utvikler også musklene på framsiden av låret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. januar 2005 #7 Del Skrevet 29. januar 2005 Da må du trene knebøy og beinpress. Sykling (tungt' date=' oppoverbakker) utvikler også musklene på framsiden av låret. [/quote'] takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå