Gjest bluebird i.i. Skrevet 29. januar 2005 #1 Skrevet 29. januar 2005 Hei! Dere er så flinke til å finne frem til hvilken sang en strofe er hentet fra. Vel, jeg har hørt en sang mange ganger i det siste... Husker bare "there goes mye heart..", og så er det en ung dame som synger, tror jeg. Noen som vet hvilken sang jeg sikter til? Har forsøkt å søke på google, men får bare opp sanger jeg vet at det ikke er.
Piñacolada Skrevet 29. januar 2005 #2 Skrevet 29. januar 2005 Er det ballade? Popsang? Dance? Rock? :-)
Gjest Aurélie Skrevet 29. januar 2005 #3 Skrevet 29. januar 2005 Går det sånn: "There goes my heart, so don`t tell me that it`s over.." Nynner på den nå, men aner ikke hvem som har laget/synger låta..
Gjest Anonymous Skrevet 29. januar 2005 #4 Skrevet 29. januar 2005 Jeg vet om en sang som heter There goes my heart,[/b] men den er det Nils Landgren fra Sverige som synger og spiller. Kan det være den tro?
Gjest Gjesta Skrevet 29. januar 2005 #5 Skrevet 29. januar 2005 Dwight Yoakam synger også en sang med den tittelen
Gjest bluebird i.i. Skrevet 29. januar 2005 #6 Skrevet 29. januar 2005 Går det sånn: "There goes my heart, so don`t tell me that it`s over.." Nynner på den nå, men aner ikke hvem som har laget/synger låta.. Ja, det er den. Det er den! :-) Pina-drinken: Det er en pop-aktig, litt sørgmodig, fin vise-aktig sang. Høres ut som en ung jente som synger. Men hvem er det? :klø:
bluebird Skrevet 30. januar 2005 #8 Skrevet 30. januar 2005 Jaja, det er ørtenhundreogførti andre artister som synger en sang med samme tittel, men det er ikke de jeg er interessert i! Tullinger.
CheapChampagne Skrevet 30. januar 2005 #9 Skrevet 30. januar 2005 Er det Nathalie Nordnes - Cars and boys??
bluebird Skrevet 13. mars 2005 #10 Skrevet 13. mars 2005 Juhu! Nå fant jeg endelig svaret. :-) "Here goes mye heart" synges av Pernilla Andersson og finnes på hennes album "Cradlehouse" som kom ut i fjor. www.pernillaandersson.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå