AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #1 Skrevet 26. november 2017 Jeg har pratet litt med en fyr, og egentlig liker jeg å holde litt igjen. Jeg pleier ikke å nevne det så tidlig bare for å ha det klart, men så nevnte han at han hadde hatt angst, og da skrev jeg at jeg hadde det. Ikke noe detaljer rundt det, men nå lurer jeg på om det var dumt? Synes det der er litt vanskelig. Når skal man egentlig nevne sånne ting? Synes også det er vanskelig å vite hvor åpen man skal være når det er relativt tidlig. Jeg er redd for å bli avvist på grunn av det, men samtidig så føltes det naturlig å nevne det. Nesten så jeg lurer på om det hadde vært bedre å vente med å treffe noen til jeg har blitt enda bedre enn jeg er nå. Jeg holder på å jobbe med det, og når jeg leser tråder her inne så virker det som alle hater dem som sliter med angst og at ingen ønsker et forhold med noen som har det. Anonymkode: b53fd...fae
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #2 Skrevet 26. november 2017 Neida, bare bra å være åpen. Anonymkode: b0a15...5f6 6
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #3 Skrevet 26. november 2017 Hvis han sa det samme er det vel ikke noe stress? Det var jo han som åpnet den døren. Hadde du vært først ute hadde jeg tenkt det var litt tidlig, men jeg skjønner ikke helt problemet her? Anonymkode: a0f3f...675 3
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #4 Skrevet 26. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvis han sa det samme er det vel ikke noe stress? Det var jo han som åpnet den døren. Hadde du vært først ute hadde jeg tenkt det var litt tidlig, men jeg skjønner ikke helt problemet her? Anonymkode: a0f3f...675 Nei, ok. Bare jeg som tenker litt for mye rundt det, og får for meg at det ble for tidlig. Jeg liker egentlig ikke å være åpen om det, så derfor ble det litt vanskelig. Anonymkode: b53fd...fae
B.Wooster Skrevet 26. november 2017 #5 Skrevet 26. november 2017 At du ikke liker det, behøver ikke bety at det var feil. Kanskje det er en del av framgangen din, at du klarer å åpne opp litt mer? Det behøver heller ikke bety at det var lurt overfor denne karen. Folk er forskjellige. 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #6 Skrevet 26. november 2017 Akkurat nå, B.Wooster skrev: At du ikke liker det, behøver ikke bety at det var feil. Kanskje det er en del av framgangen din, at du klarer å åpne opp litt mer? Det behøver heller ikke bety at det var lurt overfor denne karen. Folk er forskjellige. Ok, takk. Ja, har hatt endel fokus på det i behandling, for føler endel skam rundt det. Nei, det er også sant, men det vet jeg ikke enda. Anonymkode: b53fd...fae
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #7 Skrevet 26. november 2017 Det er veldig rart at du tenker slik, når det var han som åpnet opp om at han hadde angst. Burde ikke fokuset være litt på han også? Anonymkode: 3aad1...2c5
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #8 Skrevet 26. november 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er veldig rart at du tenker slik, når det var han som åpnet opp om at han hadde angst. Burde ikke fokuset være litt på han også? Anonymkode: 3aad1...2c5 Nei, det er egentlig ikke rart at jeg tenker slik. Ikke hvis du hadde visst noe om min historikk. Anonymkode: b53fd...fae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå