Twisted87 Skrevet 26. november 2017 #1 Skrevet 26. november 2017 Hei 😊 Dere som har flere barn, hvor lang tid brukte dere på nr 2? Vi er nå i pp 6, og det ser ikke ut til å det klaffet denne gangen heller. Frustrende.. Med nr 1 ble jeg gravid etter ca 1 år med prøving, skal sant sies at vi ikke traff el hver mnd pga jobb.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #2 Skrevet 26. november 2017 Med første tok det ca 7 mnd. Tok ca 7 mnd nå også, men da klaffet det ikke på eggløsning hver måned. Den måneden jeg ble gravid, brukte jeg eggløsningstest som gir et smil når eggløsning er nær. Så hadde vi sex samme kveld og kvelden etter :-) Anonymkode: f008a...e3c
Twisted87 Skrevet 26. november 2017 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Med første tok det ca 7 mnd. Tok ca 7 mnd nå også, men da klaffet det ikke på eggløsning hver måned. Den måneden jeg ble gravid, brukte jeg eggløsningstest som gir et smil når eggløsning er nær. Så hadde vi sex samme kveld og kvelden etter :-) Anonymkode: f008a...e3c Hvilken eggløsningstest brukte du? Og når i syklusen begynte du å teste?
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #4 Skrevet 26. november 2017 13 minutter siden, Twisted87 skrev: Hvilken eggløsningstest brukte du? Og når i syklusen begynte du å teste? Husker dessverre ikke hva den heter, men selges på apotek! Begynte å teste på dag 11 i syklusen Anonymkode: f008a...e3c
våren14 Skrevet 27. november 2017 #5 Skrevet 27. november 2017 Tok ca 6 mnd begge gangene gitt, inkl endel kjemiske/tidlige SA'er underveis da. Må vente på den rette kombinasjonen her tydeligvis, hehe. Skal jo egentlig være glad for at kroppen har kvalitetsfilter som gjør at det ikke alltid blir klaff med en gang. Viktigere at de som blir er friske og fine.
Minlillelykke Skrevet 27. november 2017 #6 Skrevet 27. november 2017 Med første brukte vi to år, lillesøster klaffet litt raskere enn forventet. Hun satt på første forsøk. Jeg brukte appen period diary, vet ikke om den hjalp, men syklusen stemte godt i forhold til hva som sto der
Fanteria Skrevet 27. november 2017 #7 Skrevet 27. november 2017 Med første tok det det 9 mnd. Med nr to fikk vi positiv test på første pp, men mistet i uke 8. Deretter tok det 1 år +- noen dager fra den positive testen til neste positive test.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå