AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #1 Skrevet 26. november 2017 Er stay-ups noe dere bruker når dere skal være ekstra fine? På julebord med jentene i går, og et par av de mente at stay-ups var noe de dro på når det var pynting. Selv har jeg ikke tenkt så mye over det, og bruker det ca 50/50 alt etter hva jeg har handlet og har i undertøyskuffen. Anonymkode: 22f8b...1df
Stina234 Skrevet 26. november 2017 #2 Skrevet 26. november 2017 Jeg bruker stay-ups ofte, ikke bare finklær. Syntes de er helt ok.
Gjest Melis123 Skrevet 26. november 2017 #3 Skrevet 26. november 2017 Skjønner liksom ikke helt åssen dere får de til å sitte? Mine sklir og sklir, og ender med at jeg må ta en pause på jobb og løpe ut å kjøpe en strømpebukse i stedet🙈
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #4 Skrevet 26. november 2017 51 minutter siden, Melis123 skrev: Skjønner liksom ikke helt åssen dere får de til å sitte? Mine sklir og sklir, og ender med at jeg må ta en pause på jobb og løpe ut å kjøpe en strømpebukse i stedet🙈 Sjelden et problem her, kun etter noen vask når silikon-kanten blir slitt. Du må finne riktig størrelse/merke til kroppen din. Selv bruker jeg de fleste, men vet at par venninner f eks ikke får de fra HM til å sitte behagelig. Så må du ikke bruke body lotion like før du tar de i området hvor silikonet skal feste seg til huden. Anonymkode: 22f8b...1df
Gjest Melis123 Skrevet 26. november 2017 #5 Skrevet 26. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sjelden et problem her, kun etter noen vask når silikon-kanten blir slitt. Du må finne riktig størrelse/merke til kroppen din. Selv bruker jeg de fleste, men vet at par venninner f eks ikke får de fra HM til å sitte behagelig. Så må du ikke bruke body lotion like før du tar de i området hvor silikonet skal feste seg til huden. Anonymkode: 22f8b...1df Takk for svar og gode råd! Da skal jeg forsøke på ny😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå