Gå til innhold

Hjeelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk tindermatch med en for 3 mnd siden. For noen dager siden fant jeg ut at vi jobber på samme plassen. Jeg skjønte ikke hvorfor han spurte om navmet mitt og var så koselig mot meg. Jeg addet han på face for noen dager siden. Hvordan skal jeg komme i kontakt med han? Føler at hvis jeg sender han en meld så kan det virke litt rart? 

Anonymkode: 3aa9f...956

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rart å sende melding til en du matchet med på Tinder og har som venn på Face? Ikke rart i det hele tatt. Send en melding!

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, Doge skrev:

Rart å sende melding til en du matchet med på Tinder og har som venn på Face? Ikke rart i det hele tatt. Send en melding!

Men jeg vet ikke hva jeg skal skrive!!

Skrevet

Og han er student her, bor egentlig 7 timer bort herifra. Verdt en sjanse for det?

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og han er student her, bor egentlig 7 timer bort herifra. Verdt en sjanse for det?

Det må jo du bestemme selv. Vanskelig å date andre om man er så ambivalent at en må spørre på KG om alt en skal gjøre. Jeg dater en som bor evig langt unna. 

Anonymkode: 4f76c...4a6

• Liker 1
Skrevet

Enda rarere at man er venner på facebook og har matchet på tinder men aldri skriver noe til hverandre. 
Skriv "hei! husker deg fra tinder, hehe visste ikke at vi jobbet samme sted før nå :) skal vi ta en kaffe en dag?" 

Anonymkode: 9ad90...0d2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...