AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #1 Skrevet 26. november 2017 Er det ulovlig? Kan man bli tatt? Eller skjer det aldri? Anonymkode: 66c94...fcd
Devilheart Skrevet 26. november 2017 #2 Skrevet 26. november 2017 Ja, det er ulovlig, både å laste opp og laste ned via torrents. Mange som har blitt sporet opp og tatt. Med det økte sikkerhetsnivået i dag er man ikke godt beskyttet om man ikke tar sine forhåndsregler. Selv ulovlig streaming har begynt å bli slått ned på og man bør skaffe seg bra VPN om man vil drive med slik "risikosport". Men sannsynligheten for at en alminnelig hvermannsen med normal nettbruk kan bli tatt er lav da. Man skal legge igjen IP adressen sin på ganske bra mange steder før det blir mistenksomt. Og selv da har ISP ikke plikt til å gi ut personlig info før myndighetene kommer med spesiell ordre. Så selv om vi er beskyttet til viss grad, gjelder det å ha nettvett.
Gjest O.G. Skrevet 26. november 2017 #3 Skrevet 26. november 2017 Niks, sluttet med det og trenger det jo ikke lengre siden Netflix finnes.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #4 Skrevet 26. november 2017 5 minutter siden, O.G. skrev: Niks, sluttet med det og trenger det jo ikke lengre siden Netflix finnes. Netflix er jo søppel? Null bra filmer? Anonymkode: 66c94...fcd 2
Gjest O.G. Skrevet 26. november 2017 #5 Skrevet 26. november 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Netflix er jo søppel? Null bra filmer? Anonymkode: 66c94...fcd Nei vel.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #6 Skrevet 26. november 2017 3 timer siden, O.G. skrev: Niks, sluttet med det og trenger det jo ikke lengre siden Netflix finnes. Japp, gjorde som deg. Innså også at det er lameass å ikke gidde betale for seg. Nå kjører jeg både Netflix og Spotify:-) All legal me:-) Anonymkode: ee1d0...8bd
Gjest O.G. Skrevet 26. november 2017 #7 Skrevet 26. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Japp, gjorde som deg. Innså også at det er lameass å ikke gidde betale for seg. Nå kjører jeg både Netflix og Spotify:-) All legal me:-) Anonymkode: ee1d0...8bd Man trenger ikke å gå pirat lengre.
Katten.2.0 Skrevet 26. november 2017 #8 Skrevet 26. november 2017 Stort sett benytter jeg meg av lovlige alternativer, men en gang i blant finner man kun filmer på diverse torrent-sider. Har lastet ned torrents jevnlig i fjorten-femten år, og har aldri fått noe problem. 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #9 Skrevet 26. november 2017 Man kan sikkert bli tatt, men det blir rettmessig ikke prioritert å ta de som nedlaster. Ta de som dreper, voldtar og skader andre først Anonymkode: 46c47...09a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå