Gå til innhold

anbefal meg en god øyenkrem

Anbefalte innlegg

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

Tips mottas...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lancome Hydra Zen Yeux.

Veldig fin konsistens, litt geleaktig krem, og den kommer i en praktisk liten pumpeflaske.

Skrevet

Det spørs litt hvor gammel du er. For oss over 40 så er Decleor sin Vitaroma Lift Total helt nydelig.

Skrevet

For litt yngre hud er Bodyshop sin E-vitamin øyekrem (den rosa) fin-fin. Ikke er den dyr heller :)

Gjest KATTAstrofe
Skrevet
For litt yngre hud er Bodyshop sin E-vitamin øyekrem (den rosa) fin-fin. Ikke er den dyr heller :)

Jeg bruker også den!

Skrevet

Jeg bruker også den!

Jeg også, men min hud er 35 år gammel, så det spørs om jeg ikke burde funnet en annen...??? :ler:

Gjest Lilleulv
Skrevet

Helena Rubinstein force C premium :) er så fornøyd med denne kremen.

Skrevet

for min tørre hud fungerer clinique sin "daily eye benefits " supert.. og den er EKSTREMT drøy i bruk. Trenger du en med litt lettere konsistens er all about eyes også suveren. Begge er under 200,- på strawberryenet

Skrevet

lancome primordiale optimum yeux.

sverger på at jeg faktisk blir ørlitte penere når jeg tar den på. :wink:

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Har lest at superstjernene bruker hemoroidekrem som de har liggende i kjøleskapet.... :o

Skrevet

"All about eyes" fra Clinique passer meg utmerket... jeg er snart 26 og bare antydninger til littegrann linjer rundt øynene.

Skrevet

Jeg har akkurat (for en uke siden) begynt å bruke Intensive Eye Repair fra Dermalogica, og er faktisk kjempefornøyd. Når jeg ikke er fullt så tørr, bruker jeg en øyenkrem fra Exuviance, som er mer som en kremgele i konsistensen.

Skrevet

Jeg liker også Vitamin E fra bodyshop, men mistenker at denne er beregnet for ung hud.

Skrevet

Jeg brukte L'oreal Hydrafresh og likte den godt.

Nå vurderer jeg Lumene Vitamin+ 24 H Vita Nectar. :roll:

Skrevet

Jeg liker Guerlain Issima Happylogy Glowing Eye Care, men har dessverre fremdeles igjen av den "gamle" kremen. Kjøper Issima neste gang... :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Helena Rubenstein- Prodigy Eyes er fantastisk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...