Viking-girl Skrevet 26. november 2017 #21 Del Skrevet 26. november 2017 2 timer siden, loffen skrev: Jon er kjekkas! 😂😂😂 herlig!! Sliter med det samme med 34 i lengde. Han er funny! Sett når han skal prøve å like kaviar?? Jeg dauer av den filmen! 👌🏼 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 26. november 2017 #22 Del Skrevet 26. november 2017 12 minutter siden, Viking-girl skrev: 😂😂😂 herlig!! Sliter med det samme med 34 i lengde. Han er funny! Sett når han skal prøve å like kaviar?? Jeg dauer av den filmen! 👌🏼 Ja, haha! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
potetstappe Skrevet 26. november 2017 #23 Del Skrevet 26. november 2017 Kjekk og morsom mann, men samme er Bård Tufte. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The ceiling lamp Skrevet 26. november 2017 #24 Del Skrevet 26. november 2017 22 minutter siden, potetstappe skrev: Kjekk og morsom mann, men samme er Bård Tufte. Bård Tufte er i en helt annen liga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 26. november 2017 #25 Del Skrevet 26. november 2017 8 timer siden, miagunda skrev: Kunne ha pult han jeg. Ja, kjerringa hans er en heldig kvinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneKS Skrevet 26. november 2017 #26 Del Skrevet 26. november 2017 Er det John som har laget fake bruker på KG nå?😏 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 27. november 2017 #27 Del Skrevet 27. november 2017 16 timer siden, O.G. skrev: Jeg synes mannen er bare helt nydelig fremdeles. Hæ? Syns du virkelig at han er så fantastisk? Jeg var brennsikker på at tråden var ironisk 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 27. november 2017 #28 Del Skrevet 27. november 2017 15 timer siden, Fjolleriet skrev: #metoo Jon Almås!! ✌💪 Interessant bruk av hashtag. 2 timer siden, Hulderen skrev: Hæ? Syns du virkelig at han er så fantastisk? Jeg var brennsikker på at tråden var ironisk Jeg gjør nok desverre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. november 2017 #29 Del Skrevet 27. november 2017 (endret) 22 timer siden, ricecrispies skrev: Synes han blir ødelagt av alle skandalene jeg 👎🏻 Mange kvinner der ute som syns at uskikkelighet krydrer opp et vakkert ytre. Han er og blir et vakkert stykke svensk natur som jeg gjerne hadde tatt i mot om de oljemalte ham og hadde på ei fin og stor ramme. "Persbrandt i solnedgang" over sofa`n hadde gjort en hver dag....bedre. 15 timer siden, Perle skrev: Og Mads Mikkelsen. Klippet der han og Persbrandt kliner er episk. *sukk* Må alltid følge opp slike alvorlige synspunkter med en fungerende link så vi kan bedømme selv. I følge reglementet her > < som dere kan lese ved godt selvsyn. p.s. jeg fant det før omtalte klipp, men velger å ta hensyn til sarte sjeler.... Innlegget er ryddet for brudd på opphavsretten. Endret 27. november 2017 av Papirfly 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ricecrispies Skrevet 27. november 2017 #30 Del Skrevet 27. november 2017 (endret) 10 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Mange kvinner der ute som syns at uskikkelighet krydrer opp et vakkert ytre. Han er og blir et vakkert stykke svensk natur som jeg gjerne hadde tatt i mot om de oljemalte ham og hadde på ei fin og stor ramme. "Persbrandt i solnedgang" over sofa`n hadde gjort en hver dag....bedre. Må alltid følge opp slike alvorlige synspunkter med en fungerende link så vi kan bedømme selv. I følge reglementet her > < som dere kan lese ved godt selvsyn. p.s. jeg fant det før omtalte klipp, men velger å ta hensyn til sarte sjeler.... Tja. Badboys har vel alltid vært populære,jeg får litt avsmak av utroskap og alkoholmisbruk. Og sjalusidrama 😝 Høres ut som et interessant bilde,da! Sitatet er ryddet for brudd på opphavsretten. Endret 27. november 2017 av ricecrispies Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 27. november 2017 #31 Del Skrevet 27. november 2017 (endret) 10 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Mange kvinner der ute som syns at uskikkelighet krydrer opp et vakkert ytre. Han er og blir et vakkert stykke svensk natur som jeg gjerne hadde tatt i mot om de oljemalte ham og hadde på ei fin og stor ramme. "Persbrandt i solnedgang" over sofa`n hadde gjort en hver dag....bedre. Må alltid følge opp slike alvorlige synspunkter med en fungerende link så vi kan bedømme selv. I følge reglementet her > < som dere kan lese ved godt selvsyn. p.s. jeg fant det før omtalte klipp, men velger å ta hensyn til sarte sjeler.... Persbrandt i Solnedgang hadde vært noe det. innlegget er ryddet for brudd på opphavsretten. Endret 27. november 2017 av O.G. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
speilpåveggender Skrevet 27. november 2017 #32 Del Skrevet 27. november 2017 (endret) Han er behagelig underholdende og til dels morsom, han er kjekk men ikke noen jeg personlig ser opp til eller beundrer på noe måte. Hvorfor definerer du han som en Gud? Hva annet er det han skaper enn humor? Endret 27. november 2017 av speilpåveggender 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The ceiling lamp Skrevet 27. november 2017 #33 Del Skrevet 27. november 2017 42 minutter siden, speilpåveggender skrev: Han er behagelig underholdende og til dels morsom, han er kjekk men ikke noen jeg personlig ser opp til eller beundrer på noe måte. Hvorfor definerer du han som en Gud? Hva annet er det han skaper enn humor? Han skaper masse gode følelser inni meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
speilpåveggender Skrevet 27. november 2017 #34 Del Skrevet 27. november 2017 20 minutter siden, The ceiling lamp skrev: Han skaper masse gode følelser inni meg Hehehe, ja, ok da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjolleriet Skrevet 27. november 2017 #35 Del Skrevet 27. november 2017 4 timer siden, O.G. skrev: Interessant bruk av hashtag. Jeg gjør nok desverre det. Jeg bare venter på at #metoo-kampanjen skal bevege seg videre og inn på seksuell omtale på nett Forøvrig var ikke kommentaren ment alvorlig. 😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 27. november 2017 #36 Del Skrevet 27. november 2017 Jon er bare helt rå, han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 27. november 2017 #37 Del Skrevet 27. november 2017 Tråden er ryddet for brudd på opphavsretten. Papirfly, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Husmusa70 Skrevet 27. november 2017 #38 Del Skrevet 27. november 2017 Han sliter virkelig med bukser stakkars, kanskje han burde gå uten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 27. november 2017 #39 Del Skrevet 27. november 2017 Jon Almaas er 24 år eldre enn meg, men han er fortsatt en av de kjekkeste mannfolkene jeg vet om. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 28. november 2017 #40 Del Skrevet 28. november 2017 Han er en smukkas. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg