AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #1 Skrevet 26. november 2017 Står jo at det er til all ull, men kjenner jeg er litt smånervøs for å vaske ulltøyet med denne. Redd det skal krympe eller bli ødelagt. Anonymkode: 5812a...c78
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #2 Skrevet 26. november 2017 Krympe gjør ikke ull av vawkemiddelet, men av for mye mekanisk behandling. Enten må du burke vaskemaskin med ullprogram eller vaske for hånd om du er redd for krymping. Jeg har ikke prøvd Rema sitt ullvaskemiddel. Jeg brukte Biotex Ull og silke mye før den forsvant. Nå bruker jeg bare Milo fordi det ikke er verdt å spare på ullvaskemiddelet når ullklær til mangen tusen skal vawkes. Det blir å spare på småpenger. Anonymkode: 5332f...e7d 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #3 Skrevet 29. november 2017 Jeg kjøper rema1000 sitt pga jeg liker lukten. Har ikke merket noe negativt på kvaliteten, føler det er samme greiene som milo. (Liker ikke lukten på milo sine, hverken den med eller uten parfyme) Anonymkode: ebf99...002 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #4 Skrevet 3. desember 2017 Jeg foretrekker Rema 1000 sin. Vasket ulltrekka til sofaen og ble SÅ fornøyd! Anonymkode: aac56...092 1
Kake-Kari78 Skrevet 4. desember 2017 #5 Skrevet 4. desember 2017 Som en annen over her skriver, så er det ikke vaskepulveret som gjør at ull krymper/blir slitt, men den mekaniske behandlingen i vaskemaskinen. Viktig å vaske på skånsomt program, helst med ullvugge. Det er ikke nødvendig med eget vaskemiddel til ullen heller, det blir ingen forskjell på plaggene enten du vasker med Milo, Remas ullvaskemiddel eller First Price vanlig vaskepulver. Se testen her http://www.tv2.no/a/5429067/
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #6 Skrevet 4. desember 2017 Jeg vasker ulltøy med helt vanlig vaskemiddel. Er vel gjort tester på det som viser at det ikke gjør noen som helst forskjell. Anonymkode: 3f55e...57b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå