Gå til innhold

Når man er kvinne på Quizkampen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er irriterende når det er en sånn chat der slik at folk kan sende meldinger. Jeg elsker den appen og jeg ranker ganske høyt, men jeg blir så irritert over alle mennene som skal sende meg melding. Jeg har fått et par meldinger fra kvinner, men det er som oftest om spillet. For eksempel var det en dame som sende meg melding en gang når vi gjorde det begge ganske dårlig og vi lo av det. Det er jo bare koselig. :) Ellers får jeg mange meldinger fra menn som spør meg personlige spørsmål om meg. Hvem jeg er, hva jeg egentlig heter, hvor i Norge jeg bor osv. Jeg har fått meldinger om at noen har kledd av seg og ligger i sengen... og ja...  :roll:  Jeg

Hvorfor er det sånn at jeg får masse ubehagelige meldinger fra menn bare fordi mitt brukernavn og avatar viser at jeg er en kvinne? Jeg hadde ikke hatt noe imot meldinger fra dem hvis de var av samme natur som de meldingene jeg hadde fått fra kvinner, men dessverre er det ikke mange av dem. Bruker mange menn Quizkamen som sjekke app eller? 

Anonymkode: 87e9e...721

• Liker 3
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor er det sånn at jeg får masse ubehagelige meldinger fra menn bare fordi mitt brukernavn og avatar viser at jeg er en kvinne? Jeg hadde ikke hatt noe imot meldinger fra dem hvis de var av samme natur som de meldingene jeg hadde fått fra kvinner, men dessverre er det ikke mange av dem. Bruker mange menn Quizkamen som sjekke app eller?

Hvis det går an å kommunisere med andre gjennom et medium så vil det være enkelte idioter der som tror det er lurt å sende slibrige meldinger, uansett hva det egentlig er for. Jeg tror noen ganger at det eneste de håper på er en eller annen reaksjon fra et virkelig menneske, så det beste er å la være å svare og si ifra til operatøren hvis det er mulig.

Anonymkode: f9f51...cc1

• Liker 1
Skrevet

Går det an å endre hvilket navn som vises til andre? Da kan du endre det til noe kjønnsnøytralt eller mandig

Anonymkode: c9ea9...e54

Skrevet

Jeg velger alltid kjønnsnøytrale brukernavn. Samtidig, det er jo synd at jeg må gjøre det. 

Anonymkode: 9b4fb...237

Skrevet

Jeg velger også kjønnsnøytrale navn og aldri kvinnelig bilde. Det er en enkel måte å stoppe sånt på. Synd at man må gjøre det, men vil man ikke ha slike meldinger har man egentlig ikke noe valg.

Anonymkode: fea64...cc9

• Liker 1
Skrevet

Har merket det samme! Utrolig irriterende. Hadde det vært noe morsomt om spillet eller lignende, helt ok. Spørsmål om sexprat og nakenbilder er ikke greit!

Anonymkode: 9daf8...4af

• Liker 1
Skrevet

Helt ærlig så må dette være et skjeldent fenomen. Brukernavnet mitt er kjønnsnøytralt, men jeg har både titt og ofte hatt kvinnelige avatarer uten å få en eneste slibrig melding noensinne.

Anonymkode: 19de5...9dc

Skrevet

Ts her. Jeg vil ikke late som jeg er mann. Jeg vet at det gjør ting enklere, men da bare feier man problemet under teppet isteden. Jeg vil ikke late som det ikke er noen problem.

Jeg vet ikke helt hva jeg bør gjøre, men jeg nekter å skifte avatar og bruker navn. Det er ikke jeg som er problemet, og da er det ikke rett at jeg skal måtte skjule mitt eget kjønn. 

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. Jeg vil ikke late som jeg er mann. Jeg vet at det gjør ting enklere, men da bare feier man problemet under teppet isteden. Jeg vil ikke late som det ikke er noen problem.

Jeg vet ikke helt hva jeg bør gjøre, men jeg nekter å skifte avatar og bruker navn. Det er ikke jeg som er problemet, og da er det ikke rett at jeg skal måtte skjule mitt eget kjønn. 

Da tro jeg jeg ville hatt noen ferdigkomponerte standarsvar klar. Som: "jeg svarer bare på ting som har med spillet å gjøre.." Eller noe som passer bedre for deg. For problemet forsvinner ikke. Selv hvor urettferdig det er. Synd.

Skrevet

Hahahha! Dette har skjedd med meg og, kan bare ikke fatte og begripe det :ler: står det så dårlig til at bare å spille med en tegnet avatar av en kvinne gir dem ståpikk? Det går jo ikke an å sende bilder eller noe som helst, hvorfor går de ikke i et egnet chatrom? Hvorfor Quizkampen liksom? 

Anonymkode: 49003...8d3

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahahha! Dette har skjedd med meg og, kan bare ikke fatte og begripe det :ler: står det så dårlig til at bare å spille med en tegnet avatar av en kvinne gir dem ståpikk? Det går jo ikke an å sende bilder eller noe som helst, hvorfor går de ikke i et egnet chatrom? Hvorfor Quizkampen liksom? 

Anonymkode: 49003...8d3

Nettopp! Det eneste du ser er et kulerundt avstarhode med damefrisyre, og et “damenavn”. De vet jo ingenting om person i virkeligheten! Jeg kunne vært en 68 år gammel mann ute etter smågutter! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...