Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle kvinner hater menn.

Vel om vi skal tro KG så er det slik,

Anonymkode: d0d6c...2ba

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldigvis er ikke alle verdens menn her inne på KG da. 

Skrevet

Alle, noen, hvemsomhelst og ingen. 

Alle hater noen.

Noen hater alle.

Hvemsomhelst hater ingen.

Ingen hater alle. 

Anonymkode: 1947d...7d4

Skrevet

Det er en liten klikk her inne som liker å sitte og hate kvinner hele dagen fordi de ikke får seg noe ja. Disse liker også å gi inntrykk av at kvinner hater alle menn, litt som når den fulle innpåslitne fyren i baren påstår at du er lesbisk fordi han ikke får draget på deg.

Anonymkode: c50d5...513

• Liker 4
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en liten klikk her inne som liker å sitte og hate kvinner hele dagen fordi de ikke får seg noe ja. Disse liker også å gi inntrykk av at kvinner hater alle menn, litt som når den fulle innpåslitne fyren i baren påstår at du er lesbisk fordi han ikke får draget på deg.

Hahaha exactly! Både om forumklikken og sammenligningen! Fikk høre den der senest sistgang jeg var ute på byen fordi jeg sa til en mann (etter x antall hint og pent avslått x antall ganger først) beklager men jeg vil ikke snakke med deg, jeg sitter midt i noe annet og vi vil ikke at du skal sette deg her om du skal prøve deg eller forstyrre oss, når jeg og venninda mi var midt i en samtale og var ute for å skravle med hverandre ikke for å bli sjekka opp. "ÅHJAH SORRY DA!!! visste ikke at dere var LESBISKEHH! JÆVLA LESBER ASS!...":sur: (resten av kvelden brukte han på å prøve å sjekke opp andre damer og komme å dulte hardt borti meg hver gang jeg gikk til baren som at han prøvde å straffe meg og provosere meg bare fordi han selv ble så provosert) :balltre:

Anonymkode: fb659...8d7

• Liker 3
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Hahaha exactly! Både om forumklikken og sammenligningen! Fikk høre den der senest sistgang jeg var ute på byen fordi jeg sa til en mann (etter x antall hint og pent avslått x antall ganger først) beklager men jeg vil ikke snakke med deg, jeg sitter midt i noe annet og vi vil ikke at du skal sette deg her om du skal prøve deg eller forstyrre oss, når jeg og venninda mi var midt i en samtale og var ute for å skravle med hverandre ikke for å bli sjekka opp. "ÅHJAH SORRY DA!!! visste ikke at dere var LESBISKEHH! JÆVLA LESBER ASS!...":sur: (resten av kvelden brukte han på å prøve å sjekke opp andre damer og komme å dulte hardt borti meg hver gang jeg gikk til baren som at han prøvde å straffe meg og provosere meg bare fordi han selv ble så provosert) :balltre:

:fnise:

• Liker 1
Gjest Axl Rose
Skrevet

Normale mennesker hater ikke et helt kjønn :) så de som hater alle kvinner eller alle menn har en skrue løs.

Gjest Axl Rose
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle damer som ikke liker meg er lesber ass! Det sier mamma!! Mamma har alltid rett! Hør på mamma!

Gjest C.Tramell
Skrevet

Neida, det er bare litt vel mange hatere her på KG som liker å snakke på vegne av alle kvinner og menn. Hvis de tar seg en tur ut av hybelen iblant tror jeg de blir overrasket over hvor mange hyggelige folk det finnes.

Skrevet

Neida. Jeg er mann og har et omtrent akkurat like godt forhold til kvinner som jeg har til menn. Skal ikke si jeg "elsker kvinner" fordi det høres så jævlig cheesy ut, men jeg er glad i både mamma og kjæresten min, har noen gode venninner og har ikke noe som helst hat mot kvinner i det hele tatt. Det finnes drittmenn og drittkvinner, og akkurat hvordan drittfolk fordeler seg kjønnskromosommessig vet jeg ærlig talt ikke. Ikke betyr det noe heller.

Og det er igrunn tilfelle for de fleste av oss menn, selv om det ikke er helt unaturlig om en del kvinnelige KG-brukere kan få et litt annet inntrykk. Det er bare så utrolig lite naturlig for meg, og andre helt vanlige menn, å lage en tråd på Kvinneguiden om at jeg har et sunt og godt forhold til kvinner. Det er jo ikke akkurat noen sak å diskutere eller noe jeg brenner inne med, selv om det sikkert kunne vært hyggelig. De få av oss gutta som derimot er dritforbanna på kvinner for vår egen utilstrekkelighet, eller de få som til og med har blitt behandlet som dritt uten å fortjene det, har derimot et vesentlig større behov for å skrike ut om det. Det er tross alt noen millioner av begge kjønn her til lands, og det er etter alt å dømme stort sett de samme relativt få som har gått igjen i alle år som kjefter og smeller her inne.

Jeg er veldig glad Kvinneguiden ikke er representativ for noe som helst. Det må jeg virkelig si.

Anonymkode: 972b3...d4b

• Liker 5
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle kvinner hater menn.

Det er ikke uten grunn at Kvinneguiden-forumet blir kalt bunnslammet av alle debatt-forum på Internett...  

Anonymkode: cb58b...b2c

• Liker 1
Skrevet

Ja, rart det der når man ser hva feministene og søppla her inne skriver:fnise:

Anonymkode: ec970...1e5

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, rart det der når man ser hva feministene og søppla her inne skriver:fnise:

Anonymkode: ec970...1e5

Seriøst, kaller du virkelug andre mennesker for søppel? 

Anonymkode: 21ff3...10d

Skrevet
På ‎26‎.‎11‎.‎2017 den 1.40, AnonymBruker skrev:

Alle kvinner hater menn.

Da har du fulgt dårlig med. Majoriteten av trådene her inne handler om kvinner som elsker menn. Selv der vi leser om usunne forhold elsker kvinnen mannen. 

Derimot så er det veldig mange tråder her inne om hvor onde og fæle kvinner er, både på samlivsdelen av forumet og generell debatt og skråblikk delen av forumet. Vi leser om hvordan kvinner ikke duger til å ha jobb, hvordan kvinner ikke bidrar til noe bra i samfunnet, hvordan kvinner er roten til alt ondt, hvordan kvinner bare skal holde kjeft om overgrep osv. Disse antifeministene , som for så vidt ikke aner hva feminisme er og tror det handler om å ta fra kvinner sin feminine sine lol , mener at kvinner som setter de på plass for diskriminerende meninger hater menn. Det er en dårlig hersketeknikk og dårlig evne til å takle å innse sine egne problemer og feil som er årsaken til at de oppfatter disse kvinnene som mannehatere men de har bygd seg opp en illusjon fordi de ikke evner å ta kritikk eller bli stilt spørsmål ved det de ytrer og hevder og da oppleves det som full motgang og motstand for de og dermed oppfatter de det som hat. 
Det er synd at så mange av mennene på KG prosjiserer sitt selvhat over til at andre hater de, bare fordi de hater seg selv og andre, og det er ikke rart at med å avle så dårlige holdninger i seg selv så vil de møte motstand fra kvinner og andre menn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...