Gå til innhold

Er "ladyshaver" like bra som vanlig barbering nedentil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe en såkalt ladyshaver pga jeg omtrent alltid ender opp med å se ut som en råplukket høne nedentil etter barbering med høvel selv etter mange tiltak for å unngå dette. 

Er en ladyshaver like effektiv som vanlig høvel? 

Anonymkode: 551fd...446

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det blir ikke like glatt som med høvel. Men du slipper sannsynligvis nupper og slikt. Vil heller anbefale epilator 

Anonymkode: c9d58...52c

Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Nei det blir ikke like glatt som med høvel. Men du slipper sannsynligvis nupper og slikt. Vil heller anbefale epilator 

Anonymkode: c9d58...52c

Er ikke epilator veldig vondt å bruke nedentil? :/ Har ingen erfaring med det. 

Anonymkode: 551fd...446

Skrevet

Ladyshaver har sine fordeler og ulemper, men jeg tror jeg ville anbefale å kjøpe en. 
For meg fungerer den veldig bra som "vedlikeholder" etter jeg har barbert med vanlig barberhøvel, men da må jeg bruke ladyshaveren hver dag, for går det flere dager før jeg bruker den igjen er det håpløst å få det glatt. Jeg synes det blir glatt nok om jeg går over hver dag, og da slipper jeg alt av sår og røde nupper. Samme gjelder leggene for min del, så på sydentur f.eks synes synes jeg den er gull verdt. Må innrømme at jeg ikke gidder å holde på med den hver dag hjemme, og som sagt synes jeg den fungerer dårlig om hårene har fått noen dager til å gro. 

Anonymkode: 8438b...5c2

Skrevet

Jeg bruker det hver dag, og det går fort unna, så jeg foretrekker det fremfor høvel.

Anonymkode: 386cd...477

Skrevet

Med høvel får jeg det glattere, men til gjengjeld får jeg store underjordiske kviser og inngrodde hår. Ja og så blir jeg skikkelig sår generellt

Med ladyshaver blir det ikke like glattbarbert, men jeg slipper alle plagene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...