Gå til innhold

Vi skal ut sammen og ta en kaffe.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt usikker på henne derfor ba jeg henne ut på en kaffe. Målet er å bli bedre kjent med henne. Problemet er å finne et kaffe sted i Oslo. Som er nice, voksent og stille.

Noe tips?

Takk på forhånd.

Anonymkode: fd552...19b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor ikke i Oslo så kan ikke gi deg noen tips men det bør ikke være vanskelig å finne et sted man får kjøpt kaffe. Det gjør man på enhver cafe og bar og så lenge dere går på dagtid er det jo stille der :)

Mitt eneste tips til deg i forbindelse med en kaffedate må være at på et tidspunkt under eller etter daten når du har bestemt deg for om dette er en du vil date videre så bør du gjøre det klart for hun at du ser på disse treffene som dating for å bli kjent for å potensielt innlede noe romantisk og følelsesmessig. 
Jeg har tatt mange kaffer med menn jeg bare har sett på som hyggelige venner eller potensielle venner, og i ettertid har jeg skjønt at de trodde de datet meg , mens jeg bare så på det vi gjorde som helt vennskapelig og hadde ingen anelse om at de var romantisk interessert. Så det er greit å være helt åpen om det og fortelle intensjonene dine fra starten av, (for eksempel si "så hyggelig det var å treffe deg i dag, jeg har jo vært nysgjerrig på deg en stund og interessert i å bli kjent med deg for å se om det kan utvikle seg til noe mer, og dette gjentar jeg gjerne" i stedet for å bare si "okei hadet bra, snakkes kanskje vi tar en kaffe til neste uke ellerno" ) hvis ikke så havner du fort i vennesonen og den er så å si umulig å komme ut av. 

Anonymkode: 2f14c...0ee

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...