Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg opplever stadig at ei venninne driter meg ut når vi er flere og det er veldig sårende. Er det andre her som har også har opplevd det og hva gjorde dere?

Anonymkode: 08e21...707

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Umulig. Siden jeg er verbalt meget overlegen de fleste, er det få som prøver seg på dette i dag:-).

Men enhver er velkommen til å prøve:-)

Anonymkode: d2203...bd9

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg opplever stadig at ei venninne driter meg ut når vi er flere og det er veldig sårende. Er det andre her som har også har opplevd det og hva gjorde dere?

Det klarer jeg fint selv😁

• Liker 2
Skrevet

Det er opplevd, og grunnet dette pluss mye mer er hun ikke lenger noen venninne. Virkelige venner gjør ikke slikt.

Anonymkode: 2933f...42e

• Liker 2
Skrevet

Gidder ikke å ha sånne venner, hverken de som holder på sånn, eller de som syns det er OK å henge med slike folk. Finn deg noen nye. 

• Liker 1
Skrevet

Nei, bare på tull. Aldri ting som sårer og aldri foran folk vi ikke kjenner godt. 

• Liker 1
Skrevet

Hadde en sånn en, og ingen skjønte hvorfor jeg var venninde med hun når hun var sånn. Det tok noen år men så innså jeg det til slutt jeg også, hun var ikke noe ekte venninde. En venninde skal ikke ha som vane å drive å drite deg ut, dette gjør de kun for å stille andre i dårlig lys for å stå i det gode lyset selv. 

Anonymkode: 2fd29...08f

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har noen kompiser som prøver å sette meg litt ut av spill i blant, sånn gutta er. Men jeg har ekstremt mye selvironi og kan svare ganske kjapt for meg eller ta igjen, så setter meg kjapt i respekt.

Anonymkode: 58a29...f2d

Skrevet

Hva menes med å drite ut? 

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, heldigvis ikke. Å drite seg ut hører baby- og bleiestadiet til. 

Anonymkode: 992e6...5d3

Gjest Gregor Clegane
Skrevet

Har vært borti noen sånne opp gjennom tiden. Orker ikke forholde meg til slike typer, hvis jeg ikke ser tegn til bedring. Det blir til slutt en belastning for en selv.

Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Det er en del sjargong og alle må ta spøk på sin bekostning innad i vennegruppa, vi har alle mye selvironi, det må vi ha for å kunne fungere sammen. Det er ofte slik gutts er. Men å regelrett drite ut noen så det går på følelser gang på gang er ikke ok. Vi hadde en kompis før som ikke klarte å skille mellom det humoristiske og det ondskapsfulle. Han er ikke med i gjengen lenger nettopp pga det. Sånne folk trenger man ikke!

Skrevet

Siste hu dreit meg med ut om er å fleipe om jeg er vid. Selv hàr hun solgt seg og ligget med over 100 +. Videre har det vært å henge meg ut på fest for å ha hatt kjønnssykdom, noe jeg ikke har hatt, men hun selv har hatt.

Dette var to av mange eksempler. 

Ts

Skrevet

Nei, for de fleste vet konsekvensene av å gå for langt, som kan ende med drap. 

Anonymkode: 07a57...a17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...