Gå til innhold

Mer attraktiv med kvinner i 30 årene enn de som er på min alder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en mann midt mellom 20 og 30 år gammel. Jeg syns kvinner som er i 30 årene er mye mer attraktive enn de på min egen alder. Jeg skjønner at dette ikke er helt normalt, for, menn på min alder liker stort sett de som er yngre eller samme alder.

Er dette en vanlig tanke tror dere, at jeg midt i tjueårene synes eldre kvinner i 30 årene er mer attraktive? Og mitt neste spørsmål, skjer det at kvinner i 30 årene liker menn på min alder? 

Kanskje det er selvtilliten jeg faller for, som mange yngre kvinner mangler. Vet ikke. 

Anonymkode: 59706...caf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg liker menn på din alder, selv om det ikke er kjempevanlig med den aldersforskjellen. Jeg liker også eldre menn, alder betyr lite for meg.

Jeg er over 30.

Anonymkode: ca9ee...adf

• Liker 3
Skrevet

Jeg vet ikke om det er vanlig eller uvanlig, men det gjør vel ikke noe om du synes de er attraktive? 

Jeg er selv i 30-årene, og for meg kommer det an på fyren. Snakket litt med en for litt siden, men han ble for umoden. Nå har jeg nettopp begynt å snakke med en annen, og han virker mer moden og jeg tenker at det muligens kan være aktuelt. 

Begge de to mennene har virket mye mer interesserte enn menn på min alder. Ingen av dem har kun vært ute etter sex heller. Menn på min alder virker kresne eller kun ute etter sex. Alle er sikkert ikke sånn, men skulle tro at det var omvendt. Dette er bare min lille erfaring da :)

Jeg kan i hvert fall falle for en yngre mann, så det er nesten bare å prøve :)

Anonymkode: 592b0...f3e

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 30 og syns en på 25 er for ung, mtp på livserfaring og at han sannsynligvis ikke har fått rast fra seg når det kommer til flørting og sex med andre, men det kommer jo helt an på, kunne sikkert blitt sammen med en på 25 om jeg hadde vært godt kjent med han og merket at han ikke var så høyt og lavt som andre 25 åringer eller som jeg selv var som 25 åring, og hadde et stabilt , voksent liv og der hvor han var klar for å gifte seg og kjøpe hus og være forplikta kjæreste og fornuftig arbeidsmann resten av livet :)

Anonymkode: 08f6e...977

• Liker 4
Skrevet

Jeg er 30 og faller som regel for yngre menn, 25 er i mine øyne helt perfekt, men regner som regel ikke med at noen på den alderen vil ha en gammal kjerring som meg... Så det blir med drømmen.

Anonymkode: accbb...a39

• Liker 3
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 30 og faller som regel for yngre menn, 25 er i mine øyne helt perfekt, men regner som regel ikke med at noen på den alderen vil ha en gammal kjerring som meg... Så det blir med drømmen.

Du er "drømmen"!

Ts

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Greit med litt selvironi, men skal vi som er blitt 30 år virkelig gå rundt resten av livet og kalle oss selv for "gammal kjerring"? Det gidder ikke jeg, ihvertfall! Likte svaret du fikk, ta det til deg 😊

Anonymkode: a52c0...1de

• Liker 15
Skrevet

Jeg kunne godt ha falt for en på din alder, er 35 selv. Men du må være seriøst og være "voksen" av deg. Er noe eget med menn i den alderen😅 Opplever ofte at mwnn i den alderen viser interesse, men kan ha noe med at jeg ser mye yngre ut enn det jeg er.

Anonymkode: 599f3...ed7

• Liker 3
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Greit med litt selvironi, men skal vi som er blitt 30 år virkelig gå rundt resten av livet og kalle oss selv for "gammal kjerring"? Det gidder ikke jeg, ihvertfall! Likte svaret du fikk, ta det til deg 😊

Nei, det var ment som en spøk egentlig. Ifølge menna på kvinneguiden går man jo ut på dato når man er 25😉

• Liker 10
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en mann midt mellom 20 og 30 år gammel. Jeg syns kvinner som er i 30 årene er mye mer attraktive enn de på min egen alder. Jeg skjønner at dette ikke er helt normalt, for, menn på min alder liker stort sett de som er yngre eller samme alder.

Er dette en vanlig tanke tror dere, at jeg midt i tjueårene synes eldre kvinner i 30 årene er mer attraktive? Og mitt neste spørsmål, skjer det at kvinner i 30 årene liker menn på min alder? 

Kanskje det er selvtilliten jeg faller for, som mange yngre kvinner mangler. Vet ikke. 

Vet ikke helt hvor vanlig det er, men jeg vil tro at en del som er modne eller oppegående for alderen føler behov for en på samme nivå, og at en mer voksen kvinne ofte er mer reflekterte enn "ungjentene". 

Du finner helt sikkert noen som synes denne aldersforskjellen er ok, men du bør nok være forberedt på at en del av disse kvinnene har hatt bedre tid til å etablere seg med tanke på jobb og utdannelse, og ofte ønsker en mann som er på samme stadie i livet, og minst samme sosioøkonomiske nivå. 

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kunne godt ha falt for en på din alder, er 35 selv. Men du må være seriøst og være "voksen" av deg. Er noe eget med menn i den alderen😅 Opplever ofte at mwnn i den alderen viser interesse, men kan ha noe med at jeg ser mye yngre ut enn det jeg er.

Anonymkode: 599f3...ed7

Amen! Jeg er selv 36 og synes menn i (øvre del av) 20-årene er utrolig flotte. Hvor var de når jeg var på den alderen? :P 

Anonymkode: 661e3...88d

• Liker 5
Gjest GoldenLioness
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alder et bare et tall når man er i midten av 20 årene og liker damer på 30. Hadde en 25 år gammel dame vært sammen med mann på 30 hadde en ikke leet på øyebrynet engang.

Det handler om man mentalt er likestilte.  Jeg er 35 år og digger gaming på PS4 liksom. Spiller Wolfenstein i disse dager. 

Skrevet

Tror det er flere damer i 30 årene som liker yngre menn i 20 årene enn hva de liker å innrømme høyt. Det var noe jeg merket meg i min tid på diverse datingapper. 

Anonymkode: ee4a7...b2c

Skrevet
På 25.11.2017 den 23.32, AnonymBruker skrev:

Lettere å bare skrive 25 år, kanskje..:fnise:?

Anonymkode: d0cb6...9e3

• Liker 5
Skrevet
På 11/25/2017 den 23.32, AnonymBruker skrev:

Uvanelig. 35 år her. Har kunn sex med kvinner mellom 19-25. De på min alder er tjukke, uattraktive og har fått hengepupper og barn med andre menn. Damene eldrer som melk.skjønnheten deres kommer raskt i tenårene og forsvinner like fort. Godt å være mann:)

Anonymkode: 4ec9f...8ef

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uvanelig. 35 år her. Har kunn sex med kvinner mellom 19-25. De på min alder er tjukke, uattraktive og har fått hengepupper og barn med andre menn. Damene eldrer som melk.skjønnheten deres kommer raskt i tenårene og forsvinner like fort. Godt å være mann:)

Bare tenk på den dagen du er for gammel for de under 25. Da er det nok deilig å være mann tenker jeg. :fnise:

Anonymkode: 8266b...b94

• Liker 5
Skrevet
På 26.11.2017 den 9.07, AnonymBruker skrev:

Nei, det var ment som en spøk egentlig. Ifølge menna på kvinneguiden går man jo ut på dato når man er 25😉

Skjønner. Vel, da får mennene som mener det ta ansvar og kalle seg selv for gamle gubber når de er 25, så får kanskje tåta en annen lyd :fnise:

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mulig det er fordi damer på din alder ikke er interessert i deg. Vi liker menn som kan stave og har evnen til å bruke stor bokstav i begynnelsen av en setning. 

Anonymkode: 661e3...88d

• Liker 4
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tull! 

Det er mange fine kvinner i 30 årene.

hilsen TS

• Liker 2
Skrevet

Jeg er 30 og ser helt klart bedre ut nå enn da jeg var tidlig i 20-årene. Føler meg slett ikke gammel, men heller ung og sprek :) Kunne fint fallt for en mann på 25. 

Anonymkode: e9eb6...262

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...