AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #1 Skrevet 25. november 2017 Til deg hvor hverdagen består av å vinne over mest mulig. Som gir jernet på jobb og hjemme. Du vasker, du baker, du handler inn og alt går på skinner. Du stuper til sengs tidlig og sover som en stein til klokka ringer og runddansen starter på nytt. Hva slags avbrekk tar du fra hverdagen? Anonymkode: 39159...ea1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #2 Skrevet 25. november 2017 Jeg er strukturert. Jeg står opp med barna, fir dem frokost og matpakker, samme med mannen. Etter at de er ute av huset spiser jeg lang frokost selv, leser alle avisene og tar en sigarett etter kaffen. Så er det å sæla på. Jeg har program etter hvilke rom jeg tar hvilke dag osv. Alltid lunsj kl 12 med te og brødskiver med godt pålegg. Så er det videre med vask, forberedelser frem til ca 14, da begynner forberedelsene til middag og mottakelsen av familien. Barna kommer ca 16, mannen ca 17.30. Jeg baker veldig lite, for det liker jeg ikke. Jeg baker brød og rundstykker noen ganger i uken (alltid før lunsjvakten) og fryser, ellers kjøper vi kaker. Vi spiser stort sett aldri kaker, så det er ikke særlig problem. Vi har alltid dessert, men det gjør jeg ofte enkelt. Etter middag og dessert tar mannen og jeg en sigarett sammen før det er det vanlige, kjøring til fritidsaktiviteter, lekser, massasjetimer, alt det der. Kl 21.30 er den eldste i seng, mannen og jeg tar gjerne en drink, dagens siste sigarett, og jeg er gjerne i seng senest 22.30. Jeg føler ikke for så mange avbrekk egentlig. Anonymkode: b99b8...9d8
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #3 Skrevet 25. november 2017 Shopper på internett 😊 Anonymkode: 8f985...ef4 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #4 Skrevet 25. november 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er strukturert. Jeg står opp med barna, fir dem frokost og matpakker, samme med mannen. Etter at de er ute av huset spiser jeg lang frokost selv, leser alle avisene og tar en sigarett etter kaffen. Så er det å sæla på. Jeg har program etter hvilke rom jeg tar hvilke dag osv. Alltid lunsj kl 12 med te og brødskiver med godt pålegg. Så er det videre med vask, forberedelser frem til ca 14, da begynner forberedelsene til middag og mottakelsen av familien. Barna kommer ca 16, mannen ca 17.30. Jeg baker veldig lite, for det liker jeg ikke. Jeg baker brød og rundstykker noen ganger i uken (alltid før lunsjvakten) og fryser, ellers kjøper vi kaker. Vi spiser stort sett aldri kaker, så det er ikke særlig problem. Vi har alltid dessert, men det gjør jeg ofte enkelt. Etter middag og dessert tar mannen og jeg en sigarett sammen før det er det vanlige, kjøring til fritidsaktiviteter, lekser, massasjetimer, alt det der. Kl 21.30 er den eldste i seng, mannen og jeg tar gjerne en drink, dagens siste sigarett, og jeg er gjerne i seng senest 22.30. Jeg føler ikke for så mange avbrekk egentlig. Anonymkode: b99b8...9d8 Nei, med denne hverdagener det jo strengt talt ikke rart du ikke trenger mange avbrekk.. Anonymkode: 7fafd...32b 11
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #5 Skrevet 26. november 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, med denne hverdagener det jo strengt talt ikke rart du ikke trenger mange avbrekk.. Anonymkode: 7fafd...32b ??? jeg er jo opptatt hele dagen? Dessuten sover jeg ikke som en stein hele natten, jeg sover altfor lite. Så denne tråden har inspirert meg Fra nå av skal vi ha vaskehjelp oftere enn en gang i måneden slik vi har nå. Jeg skal innvilge meg en liten formiddagslur, kanskje en halvtime eller time de gangene jeg trenger det. Jeg skal lunche oftere med venninner, sånn som det er nå er det maks en gang i uken. Det skal jeg bli flinkere til! Gjerne med et lite glass champagne. dessuten skal jeg trappe opp PT-timene mine, jeg har vært altfor lite flink. Tre ganger i uken etter denne vaskehjelpen er på plass. Og hudpleietime hver 4. Uke og ikke hver 6. Slik som nå, det samme gjelder for frisør. Takk for inspirasjon TS! Anonymkode: b99b8...9d8
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #6 Skrevet 26. november 2017 Til handling bruker jeg disse som leverer på døren, det anbefaler jeg alle. Vinmonopolet leverer også på døren. Det er veldig deilig når fredagen kommer, da kan jeg bare pakke ut alt og så kan helgen bare komme. Helgens kaker bestiller jeg også hvis vi skal ha selskap. Ellers er det best å holde seg unna de kalorier, he he. Anonymkode: b99b8...9d8 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #7 Skrevet 26. november 2017 Jeg ber mannen se etter barna, går på do og leser nettaviser og nettshopper i 30 minutter Anonymkode: 3508f...c82
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #8 Skrevet 26. november 2017 Å, jeg kom på: musikk! Jeg har gjerne på nydelig musikk mens jeg tar ansiktsmasker, helst klassisk. Det er herlig. de ekspressmanikyrbarene som finnes mange steder er også et tips fra meg. Når vi er ute på shopping kan man faktisk sitte ned i bare 15 minutter og i tillegg få kjempefine negler. Har man veldig lite tid kan man også få det på ti minutter. Ikke så veldig langt avbrekk kanskje, men veldig deilig da. Anonymkode: b99b8...9d8
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #9 Skrevet 26. november 2017 Hva mener du med avbrekk, ts? Noe sier meg at det er ikke nettshopping eller en sigarett du spør etter. Anonymkode: d7b41...dbc
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #10 Skrevet 26. november 2017 Kanskje hun mener en weekend-tur? Kanskje spa i ny og ne? Eller kanskje en elsker, tjihi Anonymkode: b99b8...9d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå