Ottine Skrevet 29. januar 2005 #1 Skrevet 29. januar 2005 Jeg har kjøpt et såkalt startkit med MD-produkter - som jeg er veldig fornøyd med. Ser det er flere som bruker det her inne. Man skal jo være forsiktig med soling når man bruker disse produktene, men er det noen som vet hvordan produktene er i kombinasjon med selvbruningskrem? Skal vel ikke være skadelig det? Har brukt produktene en to ukers tid nå. Bruker de annenhver dag. Dette skal jo være en slags kur - men er det noen av dere som kommer til å bruke det året rundt?
Gjest Gjesta Skrevet 29. januar 2005 #2 Skrevet 29. januar 2005 Jeg bruker Facial Cream under fuktighetskremen hele året, for økt fuktighet til ørkenhuden min. Når jeg er i sola, bruker jeg SPF 15 for ikke å bli brent eller få pigmentflekker, ellers oppfører jeg meg normalt, og bruker bl.a. selvbruner i ansiktet. Men siden glykolsyren i MD-produktene har peelingeffekt, får du mindre effekt av selvbruneren enn ellers, men da tar du bare en gang ekstra. Farlig er det IKKE, selvbrunere virker kun i det øverste hudlaget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå