Gå til innhold

Noen som har sett Rectify?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk ikke noe hjelp av Google. For de av dere som har sett hele greia, får man noen gang noe svar på om Daniel faktisk drepte Hannah? Om ikke, får man i det minste klare hint og en retning om han er uskyldig eller ikke? 

Hvis nei, hva endte du opp å tro, at han gjorde det eller ikke? 

Anonymkode: 4cd7e...110

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte å se serien i går og for en times tid siden ble jeg ferdig med sesong 2 og skal straks starte på sesong 3

Jeg ble litt nysgjerrig jeg også, men jeg har ikke noe skikkelig svar jeg heller. Kanskje noen andre kan spoile for deg, eller så kan jeg selvfølgelig komme tilbake når jeg er ferdig med sesong 4.

Spoiler

Jeg tror foreløbig at han ikke gjorde det. Jeg tror de to andre kameratene voldtok henne og at en av dem drepte henne. Jeg tror denne ene av dem var han Trey, og jeg tror også at det er han som har drept han andre som var med på det. 

Jeg googlet jeg også, og jeg tror det er svar der ute, men jeg angret meg da det dukket opp masse linker til svaret, men av det lille jeg så så virket det som folk stilte seg det samme spørsmålet også etter sesong 4. Jeg gleder meg til å se videre. 

Serien er langsom og ettertenksom, men veldig intens. Jeg liker den, og liker den bare bedre og bedre. 

Anonymkode: a8237...a0f

Skrevet

Jeg har svaret nå i hvert fall. (Har akkurat sett ferdig siste episode og er litt trist, skulle ønske det hadde vært en sesong til.)

Spoiler

Det ble ikke bekreftet hvem som drepte Hanna, men de gikk langt for å si at det var noen andre enn Daniel. Statsadvokaten og sheriffen hadde en pressekonferanse der de sa at de skulle gå gjennom saken helt på nytt.

Det ble sterkt antydet at Daniel ikke hadde gjort det - offentlig. Uoffisielt sa både statsadvokaten, sheriffen og tidligere sheriffen at de ikke trodde Daniel var morderen.

Det ble sterkt antydet at det var Chris Nelms som hadde gjort det. Trey, George og Chris voldtok henne (selv om Trey påstår at hun hadde sex frivillig med han) og George sa til Hannas bror at "Trey went back" - så det KAN være han som er morderen. Trey sa at Hanna hadde kjempet i mot og bitt Chris i hånda da han voldtok henne, og at han dagen etter hadde sagt at "hadde bare den tispa holdt kjeft så kunne hun ..." ett eller annet jeg ikke husker, men Trey "skjønte" da at det var Chris som hadde drept henne. 

Inntrykket jeg sitter igjen med da er at alle frikjente Daniel og alle var glade for det. Men om det var Trey eller Chris som drepte henne vet jeg ikke helt. Jeg veksler mellom begge to, men jeg heller mer mot at det er Chris enn Trey. Tror Trey bare er en slimål, mens Chris er en type som kjøper seg ut av alle vonde episoder og turer fram som han vil. 

Anonymkode: a8237...a0f

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...