AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #1 Skrevet 25. november 2017 Jeg trenger ny telefon, min begynner å bli gammel, og siden jeg liker samsung så beit jeg på black friday tilbudet og kjøpte samsung galaxy j5, men etter å ha lest litt om den på nettet begynner jeg å lure på om det er katta i sekken jeg endte med.. Kan noen som faktisk har telefon fortelle litt? Kan en spille spill som soda candy crush, hayday, farm heroes osv? Uten at den låser seg helt pga.manglende ytelse? Anonymkode: a6348...232
Jonencloud Skrevet 26. november 2017 #2 Skrevet 26. november 2017 Med de spillene burde LG p990'n min fra 2011 være brukbar. det går helt fint
Duff Skrevet 26. november 2017 #3 Skrevet 26. november 2017 Ikke helt fornøyd med min. Den tar alle apper og spill men jeg må slette og slette for minnet er konstant fullt. Den "plinger" i perioder og kommer med feilmeldinger, de sier den må oppdateres men det hjelper ikke og nå er dessuten minnet for fullt. Vil ha en HTC neste gang.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #4 Skrevet 26. november 2017 Pokker, men hjelper det med minnekort @Duff? Eller må apper og sånn lagres på selve telefon? Anonymkode: a6348...232
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå