AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #1 Skrevet 25. november 2017 Jeg har holdt på en stund med en mann, og for noen dager siden så spurte han meg rett ut om vi skulle satse på oss to, og annse oss som ett par. Jeg sa ja, og begge sa vi at vi var forelsket i hverandre. Noen timer etterpå uten at noe spesielt hadde hendt, så ble han utrolig rar. Flørtet ikke noe, rørte meg nesten ikke og virket bare stresset. Noen dager etterpå når jeg hadde dratt hjem fra han, så sendte han meg en mld og sa han hadde gått for fort frem og at han var ikke klar for et forhold. Så har vi ikke snakket mer, for han svarer meg ikke. Jeg er kjempe såret og frustrert, og selvom han evt angret seg så skjønner jeg ikke hvorfor han ville bli sammen med meg og fikk kalde føtter rett etterpå. Han virket veldig sikker når han sa han ville satse på oss. Jeg forstår ingenting, og føler meg ubrukelig og utrolig såret. Hva tenker dere om dette? Anonymkode: 1ad8b...77b
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #2 Skrevet 25. november 2017 Jeg tenker at du kan være glad for at han viste sitt sanne jeg, så fort..! Vær heller glad for at du slapp å kaste bort mange år på en fyr som det der. Anonymkode: 74bd3...c3b 14
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #3 Skrevet 25. november 2017 Uff! Har opplevd noe litt liknende. Han svarte meg riktignok, men ikke med tydelige svar. Hvor gammel er han? Hvor lenge har dere datet - hva er "en stund"? Anonymkode: b940e...a1f
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #4 Skrevet 25. november 2017 Han skjønte at han hadde tabbet seg ut. Du låste han. Han mistet sin frihet. For oss menn så er kvinner og forhold det samme som å miste sin frihet. Anonymkode: 7ca9a...2a2
Gjest yeans Skrevet 25. november 2017 #5 Skrevet 25. november 2017 Han var i det minste ærlig om hva han tenkte og følte. Kan hende han ville forsøke men kom fram til at det ble helt feil. Men, skjedde det noe like før han ble rar?
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #6 Skrevet 25. november 2017 Nei, det var absolutt ingeting som skjedde før han ble rar, var kanskje akkurat som han bare fikk tenkt seg om. Men jeg synes han kunne gitt det en sjanse da når han først hadde blitt sammen med meg. Jeg er jo utrolig såret Vi har datet noen måneder, men har kjent hverandre ganske godt i litt over to år. Han er 30 år, så han er voksen nok til å tenke seg litt om før han gjør noe som dette. Det er så sårt Ts Anonymkode: 1ad8b...77b 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #7 Skrevet 25. november 2017 Ts, det er ikke din feil, han har problemer og han angret seg. Vær glad han viste den siden av seg selv nå og ikke etter at du feks hadde blitt gravid eller dere hadde tatt opp 3mill i huslån sammen. Jeg vet det gjør vondt nå, jeg har faktisk opplevd akkurat det samme som deg. Det er ikke deg, det er ikke din feil, det hadde skjedd det samme med en annen dame. Stor klem. Anonymkode: 92404...dfd 5
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #8 Skrevet 25. november 2017 Sårt ja, men mennesker som holder på slik er ustabile,ingenting du skal bruke tanker og energi på. Anonymkode: 4accf...0aa 3
Gjest yeans Skrevet 25. november 2017 #9 Skrevet 25. november 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det var absolutt ingeting som skjedde før han ble rar, var kanskje akkurat som han bare fikk tenkt seg om. Men jeg synes han kunne gitt det en sjanse da når han først hadde blitt sammen med meg. Jeg er jo utrolig såret Vi har datet noen måneder, men har kjent hverandre ganske godt i litt over to år. Han er 30 år, så han er voksen nok til å tenke seg litt om før han gjør noe som dette. Det er så sårt Ts Anonymkode: 1ad8b...77b Da er han usikker på sine følelser. Det er kjipt, men hva kan du gjøre med det?
Gjest Mass Skrevet 25. november 2017 #10 Skrevet 25. november 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det var absolutt ingeting som skjedde før han ble rar, var kanskje akkurat som han bare fikk tenkt seg om. Men jeg synes han kunne gitt det en sjanse da når han først hadde blitt sammen med meg. Jeg er jo utrolig såret Vi har datet noen måneder, men har kjent hverandre ganske godt i litt over to år. Han er 30 år, så han er voksen nok til å tenke seg litt om før han gjør noe som dette. Det er så sårt Ts Anonymkode: 1ad8b...77b Jo, noe har skjedd. Men det er ikke sikkert det har noe med deg å gjøre.
AmandaVI Skrevet 25. november 2017 #11 Skrevet 25. november 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han skjønte at han hadde tabbet seg ut. Du låste han. Han mistet sin frihet. For oss menn så er kvinner og forhold det samme som å miste sin frihet. Anonymkode: 7ca9a...2a2 Ja, og i samme åndedrag sytes det om at ingen vil ha dem og at kvinner er for kravstore, som om konsekventhet og et minstemål av medmenneskelig anstendighet er urimelig. Forstå det den som kan. TS: Jeg beklager virkelig på dine vegne. Er det ikke rart hvordan et knust hjerte er så vanlig og så ensomt på samme tid? Men du er ikke alene. Det er dessverre en kjennsgjerning at alder og modenhet ikke alltid går hånd i hånd. Når det er sagt, vær på vakt hvis han 'angrer seg' og kommer tilbake. Det kan se ut som en biff og smake som en biff, men før du vet ordet av det sitter du der igjen med knust hjerte nr. 2. Ikke finn deg et øyeblikk i å bli holdt på gress. Hvis ikke du var verdt tiden hans, er ikke han verdt din heller. Det er typisk å tro at det er du som gjorde galt, men det er ikke så enkelt. Ta den tiden du trenger til å slikke sårene dine og rydd ham ut av livet ditt når du orker det. Finn et prosjekt (håndarbeid, lesing, etc.) få deg mosjon og bruk tid sammen med venner. Det gjør ofte susen. Lykke til Endret 25. november 2017 av AmandaVI 5
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #12 Skrevet 25. november 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at du kan være glad for at han viste sitt sanne jeg, så fort..! Vær heller glad for at du slapp å kaste bort mange år på en fyr som det der. Anonymkode: 74bd3...c3b Enig signerer dette. Han fikk kalde føtter og er ikke klar for noe forhold når han reagerer sånn. Det er nok ikke kun det at han gikk for fort frem, men at han rett og slett ikke klarer å binde seg til noen. Er nok en grunn til at han var singel når du møtte han, høres ut som en fyr med skikkelig commitmentissues, godt du fant ut av det nå enn å bli i et half-ass frem og tilbake forhold på hans premisser. Anonymkode: 54b65...ece 2
Gjest DuVetHvem Skrevet 26. november 2017 #13 Skrevet 26. november 2017 Utrolig dårlig gjort. Du er heldig som så han for hvem han egentlig er. Og at du ble såret nå og ikke senere. Du kommer deg videre håper jeg
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #14 Skrevet 26. november 2017 Har han noen gang hatt dame før? Dette høres forøvrig veldig kjent ut for min del. Jeg har deitet en fyr i nesten et år, og han får helt forpliktelsesangst når det kommer til å ta vurderinger å oss som par og det hele. Synes det er veldig vondt, og vurderer å bare avslutte det fordi det virker ikke som om vi (i utgangspunktet han, men merker at jeg selv ikke tørr å gi meg selv helt når jeg føler at han ikke er helt "der") har de rette følelsene for hverandre på dette punktet. Anonymkode: 36531...71b
Cata Skrevet 26. november 2017 #15 Skrevet 26. november 2017 Jeg tenker at fyren er en dust. Så lenge dere har tilbragt en del tid sammen og så lenge det faktisk var han som spurte så er det bare dumt å trekke seg etter et par dager. Men for din del var det greit. Hadde han skiftet mening etter at dere faktisk hadde vært etablert som par i lengre tid så hadde det svidd mer. 1
Gjest GoldenLioness Skrevet 26. november 2017 #16 Skrevet 26. november 2017 På 25.11.2017 den 20.46, AnonymBruker skrev: Han skjønte at han hadde tabbet seg ut. Du låste han. Han mistet sin frihet. For oss menn så er kvinner og forhold det samme som å miste sin frihet. Anonymkode: 7ca9a...2a2
Maleficenta Skrevet 26. november 2017 #17 Skrevet 26. november 2017 På 25.11.2017 den 20.46, AnonymBruker skrev: Han skjønte at han hadde tabbet seg ut. Du låste han. Han mistet sin frihet. For oss menn så er kvinner og forhold det samme som å miste sin frihet. Anonymkode: 7ca9a...2a2 Hun låste han? Det var jo han som sa han ønsket å satse på et forhold. Ts sa bare ja. Er ikke hennes feil det. Da låste han isåfall seg selv da.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #18 Skrevet 28. november 2017 Han er ikke helt frisk i hodet sitt. Og feig. Good riddance! Anonymkode: 4e7e6...ac8
Gjest Overrasket Skrevet 28. november 2017 #19 Skrevet 28. november 2017 I alle dager, har var det mye bastante kategoriseringer basert på egentlig svært lite sikker informasjon. Jeg ville nok trodd at det lå noe til grunn. Kanskje ikke noe dramatisk eller en "god" forklaring, men sikkert noe mer enn at han er en feig, ustabil dust.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #20 Skrevet 28. november 2017 6 minutter siden, Overrasket skrev: I alle dager, har var det mye bastante kategoriseringer basert på egentlig svært lite sikker informasjon. Jeg ville nok trodd at det lå noe til grunn. Kanskje ikke noe dramatisk eller en "god" forklaring, men sikkert noe mer enn at han er en feig, ustabil dust. Med mindre han er kidnappet eller i koma går det an å behandle folk litt bedre enn det der. Anonymkode: 4e7e6...ac8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå