Gå til innhold

Hva syns dere om folk som går ut alene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, jeg er ikke desperat etter mannfolk eller noe, men på mine alenehelger blr jeg litt selskapssyk. Virker det desperat for andre?

Anonymkode: 8c198...a3f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør det gjerne selv jeg, men går på steder jeg vet det er god sjanse for å treffe kjente. Pleier ikke ta kontakt med fremmede, egentlig...

Skrevet

Tenker kanskje at det må være en grunn til det? Er mye alene selv fordi jeg har et dårlig rykte i byen min så jeg går ikke ut her lenger. Men jeg besøker ofte andre byer da

Skrevet
Akkurat nå, gobbledigook skrev:

Gjør det gjerne selv jeg, men går på steder jeg vet det er god sjanse for å treffe kjente. Pleier ikke ta kontakt med fremmede, egentlig...

Jeg vet jeg treffer kjente her også, men det er liksom en sperre mot å komme der alene... Skal jeg drite i det og bare gå på pub?

Skrevet
Akkurat nå, WubWub skrev:

Tenker kanskje at det må være en grunn til det? Er mye alene selv fordi jeg har et dårlig rykte i byen min så jeg går ikke ut her lenger. Men jeg besøker ofte andre byer da

Grunnen min er at jeg liker å være alene tidlig på kvelden. Drikker øl og hører på musikk og nyter virkelig det å være alene. Så etter hvert blir jeg ensom.

Er med venner noen helger, men er ikke alltid de kan på mine alenehelger.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet jeg treffer kjente her også, men det er liksom en sperre mot å komme der alene... Skal jeg drite i det og bare gå på pub?

Selvfølgelig!! Gå på pub og treff vennene dine!! Hadde du bodd i England, hadde det vært helt vanlig.  Der møtes man på puben, og blir kjent med nye. Å, noen ganger savner jeg å bo i London!!! 

• Liker 2
Skrevet

Ville ikke tenkt en eneste tanke på det, hvorfor skal mennesker ha en slik makt over andre?

Livet er kort, lev det med tanke på deg selv, ingen andre ( som ikke fortjener det )

Anonymkode: 23150...346

• Liker 1
Skrevet

Det er bare å gå ut. Kanskje du kan undersøke om det er noen steder du vil begynne å gå fast? 

Skrevet

Jeg synes det virker helt normalt og greit jeg ^^, 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...