Gå til innhold

kalendergaver og oppheng

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg lurer litt på hvor mye penger dere bruker på kalendergaver til barna? Hva får dem i kalendergave og hvordan henger dere dem opp?

Kjøper dere til partner også? 

På forhånd takk :)

Anonymkode: fcf20...f76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt mye på wish Iår. Appen. 

Mobildeksel, sokker, blyanter, viskelær ol

Skrevet

Jeg har kjøpt mye på ebay, men også plukket med meg forskjellig jeg har funnet på tilbud i løpet av høsten. Sånne restemarkeder på Nille eller bokhandler har gjerne bra greier. Blant annet fant jeg sykkellykter som var formet som hodeskaller i en bokhandel nedsatt til 20 kroner. På ebay har jeg kjøpt sokker, hansker, viskelær, penner, småleker, figurer, bamser, hårpynt, gadgets, ladekabler, mobildeksel, pop socket og mye annet. 

Har nok brukt rundt 300 kroner pr. barn. De voksne får ikke noen kalender nei. 

Skrevet (endret)

Vi ender vel på ca 300 per barn. Har kjøpt en del på Ebay, noe på TGR og BR og noe et par andre steder jeg ikke husker. De får f.eks. Legofigurer, glow sticks-briller, bygg ditt eget sugerør, Beanie Boo-julebamser, lommelykter, jule-Pez, snømannpenn, prompefløyte, fargeblyanter, juletrepynt, nissesjokolader, Kinder-egg og mye mer, 

Jeg har denne julekalenderen fra Kremmerhuset. Noen år har vi hengt kalenderpakkene på f.eks. trappegelenderet eller i en gardinstang. Jeg lager ikke hjemmelaget kalender til mannen min, men vi kjøper sjokoladekalender til oss selv.

Endret av Arkana
Skrevet

Ca 250kr per barn. 

Far får ikke lenger :laugh:

Skrevet

Tror jeg har brukt ca en tusenlapp. Var ikke helt etter planen, men fant så mye fint. ;)

Mannen får ikke, jeg gidder virkelig ikke å prøve å finne 24 ting til en voksen mann som har alt han trenger og vel så det. Vanskelig nok å finne julegave til ham. :P Har kjøpt flaxkalender til ham da, og til meg selv. :)

Anonymkode: 8f15f...a73

Skrevet

Hvis mannen skal ha julekalender, så bør kona også få. Begge eller ingen. 

Anonymkode: f4b44...42d

Skrevet

Min samboer får ikke kalender😁

Til eldste har jeg kjøpt litt forskjellig, noen større pakker som jeg skal dele i mindre. Alt er kjøpt i Norge. Jeg kjøpte et år på eBay, og det meste var bare tull som ble ødelagt med én gang (mulig jeg var uheldig). Da bruker jeg heller litt mer penger. Har prøvd å kjøpe ting hun er interessert i, samt aktivitetspakker (hun er veldig glad i å lage ting). Jeg tror jeg har brukt ca 400 kr. 

Yngste får Fantorangen-kalender.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...