Thyra Skrevet 25. november 2017 #1 Skrevet 25. november 2017 Hvor finner man uknuselige julekuler som er litt fine og spesielle? Helst ikke for store. 5-6 cm i diameter er perfekt. Synes det er dumt at de fineste kulene ofte knuser veldig lett. Jeg hater de skarpe små glasskårene.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #2 Skrevet 25. november 2017 Nå vet ikke jeg hva du legger i spesielle da, men jeg synes de på Europris er fine. Funker greit når jeg og sønnen min spiller fotball inne og jeg sparker ballen i juletreet. Anonymkode: 0d26b...819
Thyra Skrevet 26. november 2017 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå vet ikke jeg hva du legger i spesielle da, men jeg synes de på Europris er fine. Funker greit når jeg og sønnen min spiller fotball inne og jeg sparker ballen i juletreet. Anonymkode: 0d26b...819 Ser at de har noen kuler på Europris som ikke er så verst. Men synes det er litt for mange i pakken. Og alle er ikke like fine.
Thyra Skrevet 26. november 2017 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2017 Noe a la dette i uknuselig materiale:
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #5 Skrevet 26. november 2017 4 minutter siden, Thyra said: Noe a la dette i uknuselig materiale: Hvilken butikker er dette? Anonymkode: b17de...4de
Thyra Skrevet 26. november 2017 Forfatter #6 Skrevet 26. november 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken butikker er dette? Anonymkode: b17de...4de Vet ikke, googlet bare bilder av julekuler og plukket ut noen jeg syntes var fine. Alle kuler i denne stilen jeg har sett rundt om kring har vært av knuselig materiale. Så jeg lurte på om noen hadde sett, og eventuelt hvor, noe lignende som IKKE var det ...
lemoncake Skrevet 26. november 2017 #7 Skrevet 26. november 2017 Bare lurer... Hvorfor knuses de så ofte? Er det under oppbevaring? Finnes greie esker til oppbevaring av disse som gjør at de lagres trygt. Og de kan jo også pakkes inn i litt silkepapir e.l for ekstra beskyttelse. Jeg har gamle juletrekuler som jeg har overtatt fra foreldre. Har hatt de i 40 år ca. Noen få har knust oppigjennom årene det har det, men de fleste er blitt godt bevart. Og nå har jeg fått tak i slike esker med rom for hver kule, så håper de vil vare i mange år til. Må jo bare behandle dem med forsiktighet. 😊
Thyra Skrevet 26. november 2017 Forfatter #8 Skrevet 26. november 2017 1 time siden, Jolen77 skrev: Bare lurer... Hvorfor knuses de så ofte? Er det under oppbevaring? Finnes greie esker til oppbevaring av disse som gjør at de lagres trygt. Og de kan jo også pakkes inn i litt silkepapir e.l for ekstra beskyttelse. Jeg har gamle juletrekuler som jeg har overtatt fra foreldre. Har hatt de i 40 år ca. Noen få har knust oppigjennom årene det har det, men de fleste er blitt godt bevart. Og nå har jeg fått tak i slike esker med rom for hver kule, så håper de vil vare i mange år til. Må jo bare behandle dem med forsiktighet. 😊 Jeg har ikke sagt at de knuser ofte, men at de knuser lett. Ønsker kuler som ikke knuser om uhellet skulle være ute og de faller i gulvet. Er bl.a. redd katten min skal skade seg på glasskårene. Hvor får du forresten kjøpt slike esker?
lemoncake Skrevet 26. november 2017 #9 Skrevet 26. november 2017 (endret) 3 timer siden, Thyra skrev: Jeg har ikke sagt at de knuser ofte, men at de knuser lett. Ønsker kuler som ikke knuser om uhellet skulle være ute og de faller i gulvet. Er bl.a. redd katten min skal skade seg på glasskårene. Hvor får du forresten kjøpt slike esker? Jeg fikk to kartonger med flere lag til julkuler i fjor. Så hvor disse er kjøpt vet jeg ikke. Prøvde å Google nå men fant ikke noe slikt. Bare andre gode tips som å bruke Pringles rør og eggekartong til mindre kuler osv. 😊 Skal se litt til. Kanskje det er plantasjen eller noe sånt som har hatt disse eskene. Er ihvertfall helt geniale. 😄 Endret 26. november 2017 av Jolen77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå