Frk Doodad Skrevet 29. januar 2005 #1 Skrevet 29. januar 2005 Hva er ditt favorittstyling produkt og hvorfor?
Gjest Gjesta Skrevet 29. januar 2005 #2 Skrevet 29. januar 2005 Smoothing Groomer og Laminates spray fra Sebastian. Begge gir en flott glans, men er ikke seige (har en frisyre som skal ligge glatt).
Gjest Leola Skrevet 29. januar 2005 #3 Skrevet 29. januar 2005 Jeg bruker Renati hårvoks, Loreal sin TecNi.Art hårskum og hårspray. Glimrende produkter som også frisøren min bruker.
Gjest Daniella_ Skrevet 29. januar 2005 #4 Skrevet 29. januar 2005 Jeg bruker en frizzdempene krem med litt hold i fra Redken-Outshine. Også bruker jeg glansserumet fra redken-Glasslook...men det er vel ikke styling :-? Og når jeg vil ha litt mer "bounce" i bølgene mine så bruker jeg KMS-curl up curling balm.
Frk Doodad Skrevet 29. januar 2005 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2005 Hva med styling fra Tigi Bedhead, har inntrykk av at det fins mye bra....
Gjest Gjesta Skrevet 29. januar 2005 #6 Skrevet 29. januar 2005 Jeg har stort sett vært misfornøyd med alt jeg har prøvd fra BedHead, til tross for funky pakninger og stilige navn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå