Hege899 Skrevet 25. november 2017 #1 Del Skrevet 25. november 2017 Har egentlig alltid likt Hege Tørresdal,spesielt etter sterke innlegg ang sykdom. Må si jeg er veldig skuffet over at hun for det første eksponerer babyen såpass mye, og for det andre bruker han i reklame.. siste påfunn er en reklame for en klokke mens hun ammer. Det blir ikke mer privat enn slike øyeblikk i mine øyne . trist at hun falt for fristelsen å eksponere for å selge 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 25. november 2017 #2 Del Skrevet 25. november 2017 Ja kan de tjene mye på reklame i mammapermisjon? Mange instagrammere som ikke merker reklame. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 25. november 2017 #3 Del Skrevet 25. november 2017 Kommer aldri til å eie en klokke fra det merket.... og så trist å selge ungen sin på den måten! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 25. november 2017 #4 Del Skrevet 25. november 2017 Ser ut som søstera til frøken Orvik, ellers hva har dama på Rampelys å gjøre? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege899 Skrevet 25. november 2017 Forfatter #5 Del Skrevet 25. november 2017 11 minutter siden, Miranda16 skrev: Ser ut som søstera til frøken Orvik, ellers hva har dama på Rampelys å gjøre? https://no.m.wikipedia.org/wiki/Hege_Tørresdal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjelldronning Skrevet 25. november 2017 #6 Del Skrevet 25. november 2017 Jeg liker Hege Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 25. november 2017 #7 Del Skrevet 25. november 2017 2 timer siden, Miranda16 skrev: Ser ut som søstera til frøken Orvik, ellers hva har dama på Rampelys å gjøre? Hun er nok et mye kjentere fjes for folk flest enn frøken Orvik. De eneste som vet hvrm Orvik er, er vel unge blogglesere. Tørresdal vant Frøken Norge og figurert mye i Se&Hør. Hun jobbet vel litt i tv2-sporten, samt for Her&Nå. Hun var også «roomie» med Sandra Lyng Haugen på Grenünerløkka engang for sikkert ti år siden. Skjønner at dette er lenge siden, og at for helt unge folk er hun vært ute av rampelyset for lenge og at de var bleiebarn da hun var mest «i vinden». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 25. november 2017 #8 Del Skrevet 25. november 2017 45 minutter siden, Perle skrev: Hun er nok et mye kjentere fjes for folk flest enn frøken Orvik. De eneste som vet hvrm Orvik er, er vel unge blogglesere. Tørresdal vant Frøken Norge og figurert mye i Se&Hør. Hun jobbet vel litt i tv2-sporten, samt for Her&Nå. Hun var også «roomie» med Sandra Lyng Haugen på Grenünerløkka engang for sikkert ti år siden. Skjønner at dette er lenge siden, og at for helt unge folk er hun vært ute av rampelyset for lenge og at de var bleiebarn da hun var mest «i vinden». Og eksen til Morten gamst Pedersen, eller blander jeg? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 25. november 2017 #9 Del Skrevet 25. november 2017 17 minutter siden, SKE87 skrev: Og eksen til Morten gamst Pedersen, eller blander jeg? Stemmer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ebola Skrevet 25. november 2017 #10 Del Skrevet 25. november 2017 Hu fra Haugasund? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 25. november 2017 #11 Del Skrevet 25. november 2017 49 minutter siden, ebola skrev: Hu fra Haugasund? Tysvær, 20 min fra Haugesund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege899 Skrevet 26. november 2017 Forfatter #12 Del Skrevet 26. november 2017 17 timer siden, Fjelldronning skrev: Jeg liker Hege jeg også, det er derfor jeg er skuffet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg