Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det flaueste du har opplevd på jobbjulebord? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
32 minutter siden, aghj said:

Hva er det flaueste du har opplevd på jobbjulebord? 

Det var ikke i forbindelse med jobb. Men nesten.

Jeg og en av hovedgjestene på julebordet, som var spesielt invitert, ble med meg ut og tok en røyk. Der står vi og småprater. Og hvem dukker opp, full av pepper, litt vill i blikket og med en kamphund gående. Vi sier hei og veksler kun to ord, hei, og det er ikke meg. Så går hen bare noen meter bort, åpner opp døra på en bil, tror det var en saab, får bikkja inn og setter seg bak rattet. Borte, ga nesten full gass. Dette er noen år siden. Jeg ble litt flau, for tenkte på hva "hovedgjesten" ville tenke om meg. Men, det gikk ok. Vi sperret bare opp øynene og smilte. Vet dessverre ikke hvordan det går med hen som kom gående, men håper det går bra. Men ofte er det sånn at når man ikke hører noe, er det ikke så bra likevel. ..Glem det.

Må innrømme at jeg hater julebord. Deltar aldri på noe som er for stort. Jeg går aldri ut på byen i julebordsesongen, umulig å få taxi, fulle mennesker, shoppinggale fruer. Nei, takker og bukker som byr, men jeg står over den. Drikkepress. Og det verste av alt:

Å drikke sammen med kollegaer jeg må omgås daglig, er for dillete og dustete for meg. Jeg hater å se for meg at jeg skal delta på f.eks. en reunion. Ikke fordi noe i grunnen, men å samles til en fyllefest, der man blir minnet på hvor gammel man egentlig er? (jeg er sikkert forutinntatt, men har fått høre historier). Ikke noe galt i det, men jeg er ikke typen. Og jeg vet hvorfor.

Har jobbet som servitør på et av de fineste stedene i hovedstaden. Der kan jeg love at jeg gjorde mange tabber, sov ikke i timen, men kunne være humørsjuk. Ingen av gjestene klaget. Fikk videre arbeidskontrakt.

Skrevet

Holder meg unna julebord heldigvis :)

Anonymkode: 79725...9d8

• Liker 2
Skrevet

Like greit å holde seg hjemme ja 😉 Julebordflauser har vel vært diskutert mange ganger før så jeg kan se på gamle tråder 😊 Men det er greit å slå ut håret er det ikke? Selv om en gjør ting en aldri ville gjort på kontoret ? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...