Gå til innhold

Hva synes dere om disse jakkene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe, men de er så utrolig dyre..

IMG_1183.PNG

IMG_1182.JPG

IMG_1184.PNG

Anonymkode: f4244...813

Videoannonse
Annonse
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Disse? Er det ikke samme jakka :klo:

Men fin så lenge det er fuskepels på hetta.

Skrevet

Ser ut som ekte pels, så stort nei fra meg. Hvis en virkelig vil ha pels på jakka, gå på fjellet og skyt egen rev fordi da har ikke dyret vokst opp på pelsdyrfarm og en gjør det i tillegg fordi en trenger å ta ut en del rovdyr sånn at ikke alle byttedyrene forsvinner. 

Anonymkode: 243c9...4a6

• Liker 4
Skrevet

Er det så nøye hva tilfeldige mennesker på KG synes? Noen vil elske jakka, andre ikke. Det som betyr noe er hva du synes selv, dersom jakka er til deg!

• Liker 1
Skrevet

Får litt basic bitch-vibes.

• Liker 5
Skrevet

De er i hvert fall ikke fine når det regner og snør. Har sett en del av dem i slikt vær denne uken og det ser ut som om man går med en druknet katt rundt skuldrene når pelsen på kragen blir våt. Og det er vel kanskje ikke så langt fra sannheten heller... ;)

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, bobleplast_ skrev:

Får litt basic bitch-vibes.

Hva er det?

Skrevet
Akkurat nå, Lammelåret skrev:

Er det så nøye hva tilfeldige mennesker på KG synes? Noen vil elske jakka, andre ikke. Det som betyr noe er hva du synes selv, dersom jakka er til deg!

Jeg har vel egentlig bestemt meg for å kjøpe den uansett, men artig å høre hva andre synes om den jakken. Haha, er samme jakke og modell bare i forskjellig farge. Svart og navy. Vet ikke hvilken jeg skal ta ennå ;)

Skrevet

Rett og slett ikke fin.

Anonymkode: 9e769...190

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rett og slett ikke fin.

Anonymkode: 9e769...190

Hvorfor synes du det?:)

Skrevet

Synes den var fin jeg. Vil du ha den, kjøper du den, uavhengig av hva andre synes

Skrevet

Nei her må du nok poste en jakke til 300kr fra ellos eller sparkjøp for å få KG-kvinnenes velsignelse.

Anonymkode: f92eb...0a4

• Liker 5
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei her må du nok poste en jakke til 300kr fra ellos eller sparkjøp for å få KG-kvinnenes velsignelse.

Anonymkode: f92eb...0a4

Man er ikke spesielt godt orientert hvis man tror at det er prisen som er problemet med disse jakkene... 

• Liker 5
Skrevet

Synes den var fin, jeg. Hadde dog vært finere med en litt mindre (fuskepels) krage. Hvilket merke er det? 

Anonymkode: e067d...52d

Skrevet

Er ikke så begeistret for synlig glidelås. Ellers ser jo jakka grei ut.

Anonymkode: 537f6...5bc

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Synes den var fin, jeg. Hadde dog vært finere med en litt mindre (fuskepels) krage. Hvilket merke er det? 

Anonymkode: e067d...52d

Norske merket Cedrico. Modellen heter black monet :-)

Skrevet

Bare at Louise Angelica Riise har samme jakka sier vel sitt. 

• Liker 6
Skrevet

Synes den var stygg, men det er min mening, syns du den er fin så kjøp den. Pelsen rundt var ikke fin, og formen var heller ikke fin :)))

Anonymkode: cc944...826

• Liker 1
Skrevet

Synes du det er greit å gå med en død vaskebjørn rundt halsen foresten? Bare nysgjerrig

Anonymkode: cc944...826

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...