AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #1 Skrevet 25. november 2017 Jeg var på 6 date med en fyr igår og har hatt det så fantastisk med han alle gangene vi har møttes. Kjemien er super, jeg slapper av rundt han og vi har så mye felles. Igår fikk jeg se et ungdomsbilde av han og tulla med at det var «godt han ikke hadde det bilde på Tinder». Han ble stille og sa litt strengt «du mener deg er godt jeg ikke HAR det bilde på Tinder». Etterpå ble det superkleint og jeg følte meg egentlig bare dum. Skal jeg tolke dette som at han dater andre fra Tinder aktivt samtidig som meg? Anonymkode: faf16...2e2
Sykkelkopp Skrevet 25. november 2017 #3 Skrevet 25. november 2017 Når han følte for å spesifisere det at han fortsatt har det er det vel ikke andre måter å tolke det på? 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #4 Skrevet 25. november 2017 Ja! Her hadde han tydeligvis VELDIG behov for å få fram at han fortsatt ER på Tinder, og jeg ville blitt sjokkert over at han hadde så stort behov for å få sagt det at han retta på et så ubetydelig ord (hadde, har) og sier det midt i fleisen til en han sitter på date med! Hadde ikke tatt han seriøst for 5 flate øre etter dette. Anonymkode: bb127...819 3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #5 Skrevet 25. november 2017 Kanskje du såra han med å tulle med bildet hans. Anonymkode: 68f11...582 3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #6 Skrevet 25. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du såra han med å tulle med bildet hans. Anonymkode: 68f11...582 Enda en grunn til å ikke date han mer. Folk uten selvironi er ikke noe en ønsker å leve med. Anonymkode: fc24c...93d
Teethgrinding Skrevet 26. november 2017 #7 Skrevet 26. november 2017 Kall meg litt gammeldags, men hvis man ikke deaktiverer datingapper etter 6(!!!) dates, hva er det man da egentlig er ute etter? Dating er tøft, du må faktisk ta mange store tunge beslutninger hele tiden - og raskt. Innen tredje date skal du gjerne vite om du syns dette er verdt å bruke tiden din på. I det tidsrommet er det etter min mening naturlig å vurdere om du skal gå all in eller trekke deg all out. Å gå for mellomløsningen er ganske feigt. For hva er målet her? Å gå på flest mulig dates og matche med flest mulig mennesker - eller å faktisk treffe én person du liker? Jeg syns det er viktig å ta "samtalen" der man diskuterer forholdet jevnlig underveis i datingfasen. Det er fullt mulig å ta den praten med omsorg og fortrolighet uten at det blir en sånn klein "nå skal vi diskutere facebook-status og hva vi sier til mamma og pappa"-diskusjon.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #8 Skrevet 26. november 2017 Ja, han hadde tydeligvis behov for å markere at han fortsatt er på Tinder. Det viser jo at han ikke er redd for å miste deg. Jeg ville ikke gidda mer med han. Dust. Anonymkode: 20b97...358 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå