Gå til innhold

Bestilt på nett- returkostnad dersom man returnerer i butikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjelder hennes og Mauritz, jeg har bestilt noe på nette, det står noe om returavgift, men gjelder det kun om man sender det tilbake pr post, ikke om man går til en fysisk butikk med varen?

Anonymkode: b0c2e...9da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette står jo på nettsidene. Returgebyret gjelder bare dersom en sender varene tilbake i posten. 

Anonymkode: 59891...964

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dette står jo på nettsidene. Returgebyret gjelder bare dersom en sender varene tilbake i posten. 

Det er nettopp det jeg mener at jeg ikke fant, det står ikke at det kun gjelder ved postgang.

Skrevet

Det du vanligvis må betale for ved retur er jo selve det å sende den, feks med posten, så da slipper man som oftest det. 

Anonymkode: 459f8...f84

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er nettopp det jeg mener at jeg ikke fant, det står ikke at det kun gjelder ved postgang.

En skjønner det ut fra sammenhengen. Returkostnaden nevnes bare under returnering via post - den nevnes ikke under muligheten til å returnere via butikk. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det du vanligvis må betale for ved retur er jo selve det å sende den, feks med posten, så da slipper man som oftest det. 

Anonymkode: 459f8...f84

Det an godt tenkes, var bare det at det ikke stod "returkostnad", det stod "returavgift".

Skrevet

Husk at du bare får penger tilbake i butikk hvis du betal oodren med kort. 

Har du brukt faktura eller konto får du tilgodokort. Og blir da fortsatt skyldig beløpet på fakturaen. 

Anonymkode: a060c...04c

Skrevet

En betaler ikke returavgift når en går til en fysisk butikk og leverer tilbake varen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...