AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #1 Skrevet 25. november 2017 I kveld er kjæresten min invitert til sin bestevenninne og hennes samboer på innflytningsfest i deres nye leilighet. Jeg var med kjæresten min å hjalp han med å plukke ut en gave til i kveld, og nå kjenner jeg at jeg tok det litt for gitt at jeg også var invitert. Men det var jeg altså ikke, da kjæresten min spurte om å få ta med meg også fikk han beskjed om at det ikke var plass. Jeg så at ett par hadde meldt avbud da kjærsten min sjekket hvem som skulle på festen på facebookeventet. Jeg får det ikke helt til å henge sammen, og kjenner at det plager meg litt. Til kjæresten min sa jeg bare at de sikkert ikke hadde nok stoler, og at det gikk helt fint og at han måtte hilse så mye fra meg. Likevel klarer jeg ikke helt å riste det av meg, i min verden gjør man ikke sånt, men i andre vennegrupper så er det kanskje vanlig? Kan det være at de ikke liker meg, er det virkelig ikke plass til en person til, eller ønsker de kanskje bare å ha de aller nærmeste til stede? Jeg er nok mye mer vant til "der det er hjerterom er det husrom", og at man inkluderer alle og at alle skal være velkomne, men slik er kanskje ikke like vanlig som jeg har tenkt, eller er det mer sannsynlig at jeg ikke var ønsket? Anonymkode: e98ca...e10 34
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #2 Skrevet 25. november 2017 Hvor lenge har dere vært sammen? Anonymkode: 2e318...e38 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 Populært innlegg #3 Skrevet 25. november 2017 I min verden er det slik at man inviterer begge dersom de er samboere. Det å med viten og vilje si nei til den ene er uhøffelig. Om et par meldte avbud så er det da plass til deg, så det var en meeeget dårlig unskyldning. Hadde blitt veldig såret faktisk. Anonymkode: fba44...a5e 52
Gjest Catalina Culès Skrevet 25. november 2017 #4 Skrevet 25. november 2017 Så rart, i min verden er det vanlig å be partneren også.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #5 Skrevet 25. november 2017 Ser jeg har misset om dere er samboere eller ikke? Å om dere ikke er det hvor lenge har dere vært sammen? Har dere vært sammen i et par uker forstår jeg det andre paret litt dersom dere ikke kjenner hverandre noe særlig. Men det hadde jo vært en god mulighet til å bli kjent Anonymkode: fba44...a5e 2
frøkna Skrevet 25. november 2017 #6 Skrevet 25. november 2017 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Endret 25. november 2017 av frøkna
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #7 Skrevet 25. november 2017 Kjenner du disse menneskene godt da? Anonymkode: 410a6...abd
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #8 Skrevet 25. november 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge har dere vært sammen? Anonymkode: 2e318...e38 Vi har datet siden mai. Jeg har møtt venninnen hans og samboeren hennes ett par ganger tidligere. TS Anonymkode: e98ca...e10 3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #9 Skrevet 25. november 2017 Herregud nå fikk jeg vondt i meg. Hadde ikke tolerert å bli behandlet slik. Og dette definerer kjæresten din som en bestevenn? I min verden er det også slik at alle skal inkluderes, ingen skal holdes utenfor. Håper det går bra med deg likevel Anonymkode: 9e5c3...666 29
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #10 Skrevet 25. november 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser jeg har misset om dere er samboere eller ikke? Å om dere ikke er det hvor lenge har dere vært sammen? Har dere vært sammen i et par uker forstår jeg det andre paret litt dersom dere ikke kjenner hverandre noe særlig. Men det hadde jo vært en god mulighet til å bli kjent Anonymkode: fba44...a5e Vi er ikke samboere, men et har vært oss to i snart 6 mnd. Jeg kjenner ikke det andre paret som skal ha innflytningsfest supergodt, men har hilst på de og snakket med de tidligere. Anonymkode: e98ca...e10 5
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #11 Skrevet 25. november 2017 Vanlig å invitere begge når man er ett etablert par, altså alle vet man er i ett forhold og åpen om det. Anonymkode: 21e8a...38a 13
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #12 Skrevet 25. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vi er ikke samboere, men et har vært oss to i snart 6 mnd. Jeg kjenner ikke det andre paret som skal ha innflytningsfest supergodt, men har hilst på de og snakket med de tidligere. Anonymkode: e98ca...e10 Sorry, men - hilst på dem. Hvorfor har ikke kjæresten din spurt tidligere? Det er jo normalt at man avklarer med en gang. "Vil du komme på innflytningsfest den. 25?" "Gjerne! Er det greit om jeg tar med frøkna?" Anonymkode: 410a6...abd 8
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #13 Skrevet 25. november 2017 Typisk norsk! Her må man ha kjent folk lenge for å være med assa Anonymkode: 13b43...580 7
caskerette Skrevet 25. november 2017 #14 Skrevet 25. november 2017 Da burde de ha bedt deg så de kunne bli bedre kjent med deg. Kan hende de ikke tenkte på det, men da burde de jo tenkt når kjæresten din spurte. 7
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #15 Skrevet 25. november 2017 Menn og bestevenninner er noe herk 😅 Anonymkode: 73a19...45f 17
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #16 Skrevet 25. november 2017 Veldig rar oppførsel. Man inkluderer da venners nye kjærester? Hadde blitt veldig lei meg selv. Hvor gamle er de/dere? Anonymkode: cd95f...0dd 10
Sirah Skrevet 25. november 2017 #17 Skrevet 25. november 2017 Det er vanlig å invitere begge. Inviterer vi til kalas er det alltid venn med partner. Det er en selvfølge. Det er ikke alle mine venner/venninners partnere jeg liker kjempegodt, men det er en selvfølge at jeg inviterer dem likevel! Slik gjør mine venner det også. Det eneste unntaket er om det er reine jente eller guttefester, men da sier det seg lissom selv. Hadde jeg blitt invitert på en slik fest men ikke fått ta med samboer så hadde jeg faktisk latt være å dratt. Ikke fordi vi ikke kan finne på ting uten hverandre (det gjør vi ofte), men jeg er ikke interessert i å ha venner som ikke inkluderer kjæresten min. 29
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #18 Skrevet 25. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sorry, men - hilst på dem. Hvorfor har ikke kjæresten din spurt tidligere? Det er jo normalt at man avklarer med en gang. "Vil du komme på innflytningsfest den. 25?" "Gjerne! Er det greit om jeg tar med frøkna?" Anonymkode: 410a6...abd Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Veldig rar oppførsel. Man inkluderer da venners nye kjærester? Hadde blitt veldig lei meg selv. Hvor gamle er de/dere? Anonymkode: cd95f...0dd Jeg vet ikke hvorfor han ikke har avklart det tidligere, det har jeg ikke spurt om. Vi er i slutten av 20/ begynnelsen av 30 åra. Anonymkode: e98ca...e10 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #19 Skrevet 25. november 2017 Hvor mange ca skulle dit? Er det stor fest eller liten mer intim middag fks? Anonymkode: 34da9...106
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #20 Skrevet 25. november 2017 Kan kjæresten din være kjent for korte forhold? Eller kjenner du til de fra før? Reiser han alene så viser han at denne oppførselen er greit da. Hvis han da sier at vi er et par så jeg ønsker sterkt at hun blir med, sier at han har sett et par melde seg av, så sier han jo til de at oppførselen ikke er godkjent. Er litt opp til han også dette her. Anonymkode: 3ef90...c7e 16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå