Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjer om man forsover seg til eksamen? 

Anonymkode: 93121...78e

Finn ut når du kan ta den neste gang. Jeg forsov meg/utsatte en eksamen en gang, og fikk ta den ved neste anledning. Gikk den gang på Dronning Maud i Trondheim. Der hadde man tre forsøk. 

Anonymkode: 84acb...60d

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

ei i klassen min forsov seg til en eksamen og måtte vente ett år for å ta den på nytt, så nå går hun med kullet under oss. kjipt! dette er på HiOA

Endret av fresia
Skrevet

Jeg hadde ikke forsovet meg, men møtte ikke opp på eksamen fordi jeg visste at jeg skulle stryke. Fikk kontet eksamen i neste semester. Det er ikke end of the world hvis man forsover seg, med mindre man har brukt opp alle eksamensforsøkene. 

Anonymkode: bf4bf...83b

Skrevet
På 25.11.2017 den 14.36, AnonymBruker skrev:

Man forsover seg ikke til en eksamen, så enkelt er det. 

Jeg har hatt over 40 eksamener i mitt liv, og jeg hadde ALLTID to vekkeklokker på. Den ene på nattbordet, og den andre på kommoden ved døra, 5 minutter senere enn den på nattbordet. Slik at jeg MÅTTE forlate senge for å slå den av.

I tillegg hadde jeg alltid jeg alltid en backupplan med en medstudent som skulle ta samme eksamen om at vi ringte hverandre 15 minutter etter at vi hadde satt alarmen for å være 100% sikker på at begge var klare.

Man forsover seg ikke på eksamen, enkelt og greit, det er ingen unnskyldning.

Anonymkode: 03ac8...983

En kompis av meg våknet av at rektor sto i døra på hybelen : " Jaja,skal ikke du ha eksamen i dag "

Nå var dette vanlig videregående, og endel år siden.

Anonymkode: 8fe26...802

• Liker 1
Skrevet

Må spørre her - jeg er totalt avhengig av NSB for å komme meg til eksamen. Si toget går til helvete i morgen tidlig og jeg faktisk blir forsinket. 
Har beregnet margin på en time, men man vet aldri med de togene...

Anonymkode: f284f...127

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må spørre her - jeg er totalt avhengig av NSB for å komme meg til eksamen. Si toget går til helvete i morgen tidlig og jeg faktisk blir forsinket. 

Du bør lese deg opp på reglene og vite hva du skal gjøre om dette skjer. Generelt sett må du ta kontakt med eksamensinspektør når du kommer som forteller deg hva du skal gjøre. Ellers avhenger det vel av lengde på eksamen og hvor sen du er. Ved noen eksamener slipper man ikke til uansett hva som var grunnen til at man var sen og man må pent vente til neste runde. 

Eksamenskontoret er vel et fint sted å henvende seg hvis du ikke finner reglene. 

Håper det går bra med NSB da, men nå som vinteren er her erNSB mer upålitelig enn til vanlig. Jeg er veldig glad for at jeg kan gå til eksamensstedet nå i høst. 

Anonymkode: 847e7...abc

• Liker 2
Skrevet
På 25.11.2017 den 14.45, AnonymBruker skrev:

Nei vet du hva. Jeg har planlagt å med viten og vilje forsove meg til eksamen, altså. Syns det er en så kjempegod ide, skjønner du.

Hva faen? Tror du at folk forsover seg med vilje eller? At det er noe man planlegger? 

Det er ingen andre enn du som snakker om unnskyldninger her, så det må du nesten selv finne en forklaring på. 

Man forsover seg ikke til eksamen. Hvis du er redd for det, må du ta dine forhåndsregler. Bruk 10 alarmer i hele huset om du må. Selvsagt forsover man seg ikke til en så viktig dag. Og gjør man det, må man ta konsekvensen av sine tankeløse handlinger.

• Liker 1
Skrevet (endret)
På 11/25/2017 den 14.45, AnonymBruker skrev:

Nei vet du hva. Jeg har planlagt å med viten og vilje forsove meg til eksamen, altså. Syns det er en så kjempegod ide, skjønner du.

Hva faen? Tror du at folk forsover seg med vilje eller? At det er noe man planlegger? 

Det er ingen andre enn du som snakker om unnskyldninger her, så det må du nesten selv finne en forklaring på. 

Det er selvfølgelig ikke noe man planlegger. Selv har jeg forsovet meg 2 ganger i mitt liv som jeg kan huske. En gang da jeg var 18 og skulle møte til avslutning på videregående, og den andre gangen var i sommer da jeg skulle åpne butikken for sjefen min som skulle gifte seg den dagen ( :flau: )  Så det skjer ikke ofte, men det kan skje, og når det først skjer så er det gjerne noe vikig man skal rekke. 

Endret av The Kitten
  • Liker 1
Skrevet
På 27.11.2017 den 0.44, AnonymBruker skrev:

Litt sent å ordne med for eksamenen i dag. Men til senere anledninger kan du vurdere å overnatte i Oslo natt til eksamen. En venninne som bor på Spikkestad gjør alltid det, siden hun har dårlige erfaringer med NSB

Anonymkode: 50bea...c6f

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man forsover seg ikke til eksamen. Hvis du er redd for det, må du ta dine forhåndsregler. Bruk 10 alarmer i hele huset om du må. Selvsagt forsover man seg ikke til en så viktig dag. Og gjør man det, må man ta konsekvensen av sine tankeløse handlinger.

Selvsagt tar man sine forholdsregler, men det betyr ikke at man likevel ikke kan forsove seg. Folk har forsovet seg til eksamen før og kommer til å gjøre det igjen. Bare fordi du påstår at det er noe som ikke skjer, så betyr ikke det at det er sånn virkeligheten er. 

Det er jo derfor jeg spør!!! For å få vite hva jeg skal gjøre hvis det skjer. 

Det er ikke en jævla dritt som er selvsagt her i verden, så slutt å påstå det. 

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt tar man sine forholdsregler, men det betyr ikke at man likevel ikke kan forsove seg. Folk har forsovet seg til eksamen før og kommer til å gjøre det igjen. Bare fordi du påstår at det er noe som ikke skjer, så betyr ikke det at det er sånn virkeligheten er. 

Det er jo derfor jeg spør!!! For å få vite hva jeg skal gjøre hvis det skjer. 

Det er ikke en jævla dritt som er selvsagt her i verden, så slutt å påstå det. 

Nei, jeg planla ikke å forsove meg til eksamen, men det skjedde en gang og det kan skje flere ganger. 

Da er det veldig greit å vite hva man gjør :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...