Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så sitter jeg her igjen.. Samboer gjennom 20 år har nok engang vært utro.

Og nok engang nekter han for alt. Han vet at jeg vet. Han satt èn meter unna når jeg ringte opp den intetanende kvinnen som ikke visste at han hadde en samboer... Og fremdeles så nekter han..

Kanskje han håper at det går over av seg selv ?

Kanskje han tror at det ikke har skjedd fordi han ikke innrømmer det ?

Kanskje han rett og slett driter i det ?

Hva så med dattern vår ?

Indirekte så forteller jeg henne at det er OK at partneren din behandler deg som et null. At det er helt greit at partneren din gir fullstendig f*** i ditt ve og vel..

Jeg vet hva jeg må gjøre....

Hvor i alle dager skal jeg ta styrken ifra ?? :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Opplevddetsamme
Skrevet

Du må kvitte deg med din egen avhengighet til ham og ikke være så redd for livet uten ham. Du kommer til å klare deg helt fint. Du kan finne deg en ny mann som elsker deg på den måten du fortjener.

Du er nemlig en svært tolerant person som for det første ikke gikk første gangen han var utro og heller ikke andre.

Nå er det på tide å gå videre i livet. Javisst kan det være ille med et brudd, men orker du svikene hans flere ganger? Det er faktisk mer ødeleggende med svikene enn den kjærlighetssorgen som kommer når du forlater ham. Kanskje du vil bli overrasket over hvor godt du takler bruddet. Det ble jeg.

Skrevet

Nå er det på tide å gå videre i livet. Javisst kan det være ille med et brudd, men orker du svikene hans flere ganger? Det er faktisk mer ødeleggende med svikene enn den kjærlighetssorgen som kommer når du forlater ham. Kanskje du vil bli overrasket over hvor godt du takler bruddet. Det ble jeg.

Problemet er vel at man er livredd for det ukjente..

Men skal man tenke slik for all fremtid så har man vel tapt...

Føler meg totalt tom..

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er kvinner som klarer seg best etter et brudd.

Selv om det er tomt og uvant å være alene i begynnelsen så gjør det utrolig godt når du merker at du får ro i sjelen. De første ukene er verst.

Hvorfor bo med et annet menneske når du i praksis lever og føler deg alene?

Enkelte menn nekter for alt, som du sier. Selv etter de er avslørt. Enten er han redd eller feig, eller begge deler.

Men at han ikke repekterer moren til sitt barn nok til å fortelle sannheten sier jo mye om hvor moden han er.

Du må jo selv velge om et samliv med han er det beste for deg og din datter. Om du ikke er lykkelig med han, ikke stoler på han og har null tillit igjen så vil hun merke at du ikke har det bra. Og har ikke du det bra, så klarer du heller ikke å gi henne den moren hun fortjener.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...