AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #1 Skrevet 25. november 2017 Jeg er totalt hekta på smoothie og vil gjerne lage meg smoothie på en flaske før jobb hver morgen. Også sent om kvelden noen ganger. Men jeg bor i et slags rekkehus...Mange mennesker bor nesten oppi meg. Vekker jeg hele nabolaget da med den bråkete maskinen? Hva synes dere som bor i rekkehus selv? Jeg har prøvd å lage den på forhånd på et bedre klokkeslett, men da blir den ikke like god og jeg klarer ikke å åpne flasken, fordi den sitter fast...Kan man lage smooothie uten å plage folk? Anonymkode: 939ba...6dd 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #2 Skrevet 25. november 2017 Etter kl 07.00 og før kl 23.00 bør vel være greit. Anonymkode: 3e9c6...44d 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #3 Skrevet 25. november 2017 jeg lurte på det samme, så jeg gikk å spurte naboen. Viste seg at det ikke var så lytt som jeg trodde og de hadde ingen problemer med smootiemaskinen min kl 05.30. Du kan jo gå å spørre naboene hva de synes Anonymkode: 732a2...70c 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #4 Skrevet 25. november 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Etter kl 07.00 og før kl 23.00 bør vel være greit. Anonymkode: 3e9c6...44d Takk for svar! Akkurat nå, AnonymBruker skrev: jeg lurte på det samme, så jeg gikk å spurte naboen. Viste seg at det ikke var så lytt som jeg trodde og de hadde ingen problemer med smootiemaskinen min kl 05.30. Du kan jo gå å spørre naboene hva de synes Anonymkode: 732a2...70c Det var en veldig god idé! Jeg kan høre det, hvis de bruker kjøkkenmaskiner, så jeg tenker det er sikkert motsatt også. Anonymkode: 939ba...6dd 1
Høna79 Skrevet 25. november 2017 #5 Skrevet 25. november 2017 Naboen sover vel forhåpentligvis ikke på kjøkkenet sitt - kanskje ligger soverommet i en del av huset som hører mindre fra ditt kjøkken. Syns du skal gå og spørre, det er da uansett en hyggelig gest mot naboen som bør legge grunnlag for godt naboskap 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #6 Skrevet 25. november 2017 33 minutter siden, Høna79 skrev: Naboen sover vel forhåpentligvis ikke på kjøkkenet sitt - kanskje ligger soverommet i en del av huset som hører mindre fra ditt kjøkken. Syns du skal gå og spørre, det er da uansett en hyggelig gest mot naboen som bør legge grunnlag for godt naboskap Takk, vurderer å gå rett til alle nærmeste naboer og spørre. Anonymkode: 939ba...6dd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå