AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #1 Skrevet 25. november 2017 Jeg var i en dåp forrige helg og det var jo koselig. Jeg bare reagerte på moren til barnet. Hun kom inn i kirken med babyen og hadde hørselvern på baby. Dette hørsrlvernet var på under hele gudstjenesten, unntatt akkurat da den skulle få vannet i hode. Helt ærlig så så det helt sykt ut, en baby tåler da å overvære en tur i kirken? Jeg var flau over den moren, men er dere enig i at dette er en smule overdrevet? Anonymkode: 31b0a...470
stan Skrevet 25. november 2017 #2 Skrevet 25. november 2017 Det er jo ikke helt vanlig. Kanskje det er en eller annen helsemessig grunn? Sykdom eller skade på ørene eller hørselen. Kirka er åpen for alle, også babyer med hørselvern. 10
stan Skrevet 25. november 2017 #3 Skrevet 25. november 2017 Det er jo ikke helt vanlig. Kanskje det er en eller annen helsemessig grunn? Sykdom eller skade på ørene eller hørselen. Kirka er åpen for alle, også babyer med hørselvern.
Hulderen Skrevet 25. november 2017 #4 Skrevet 25. november 2017 Jeg tenker som @stan at det kan ha vært en helsemessig grunn. Det er bedre meden baby med hørselvern, enn en baby som mistrives og hylskriker. 3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #5 Skrevet 25. november 2017 Jeg har vært aktiv i skyttermiljøet og der har selvsagt alle babyer på hørselvern når de er med på stevner og slik. Hadde ikke reagert på det. Kanskje er det helsemessige årsaker til at barnet må skånes for lyd? Kanskje mor tenkte at barnet vil hylskrike på grunn av lyden? Litt unormalt et det kanskje, men ingenting for andre å bli flau over... Anonymkode: 91378...070 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #6 Skrevet 25. november 2017 Ungen hylskrek nesten hele tiden. Da de fikk ut av kirken og tok av hørselvern og satte på lue roet baby seg. Baby’n gråt nok fordi det var ubehagelig. De var jo stramme som bare det. Dette er nok heller en overhysterisk mor. Jeg vet barnefar ikke ønsket det, men for husfredens skyld bøyde han av. Anonymkode: 31b0a...470
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #7 Skrevet 25. november 2017 Kanskje akkurat disse hørselvernene var "stramme og ubehagelige", men vanlige Peltor Kids hørselsvern er er mange barn som praktisk talt har vokst opp i. Det går kjempefint for de aller fleste. Du har bestemt deg for at mor var hysterisk. Det kan hende. Men det er ikke krise å ha på barnet hørselvern altså. Kanskje mor hadde en god grunn som du ikke visste om? Anonymkode: 91378...070 6
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #8 Skrevet 25. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ungen hylskrek nesten hele tiden. Da de fikk ut av kirken og tok av hørselvern og satte på lue roet baby seg. Baby’n gråt nok fordi det var ubehagelig. De var jo stramme som bare det. Dette er nok heller en overhysterisk mor. Jeg vet barnefar ikke ønsket det, men for husfredens skyld bøyde han av. Anonymkode: 31b0a...470 Hvis du ikke vet hvorfor baby brukte hørselvern, hvordan i all verden vet di at bf ikke ønsket det? Anonymkode: b1189...543 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #9 Skrevet 25. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis du ikke vet hvorfor baby brukte hørselvern, hvordan i all verden vet di at bf ikke ønsket det? Anonymkode: b1189...543 Fordi han kan å snakke og jeg var en av de han snakket med i dåpen. Han syntes det var bare dumt, men ble ikke hørt. Han ville vel visst om evt andre grunner for å bruke hørselvern, men det var ingen spesiell grunn. Anonymkode: 31b0a...470
Mr. Kilmister Skrevet 25. november 2017 #10 Skrevet 25. november 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg var i en dåp forrige helg og det var jo koselig. Jeg bare reagerte på moren til barnet. Hun kom inn i kirken med babyen og hadde hørselvern på baby. Dette hørsrlvernet var på under hele gudstjenesten, unntatt akkurat da den skulle få vannet i hode. Helt ærlig så så det helt sykt ut, en baby tåler da å overvære en tur i kirken? Jeg var flau over den moren, men er dere enig i at dette er en smule overdrevet? Anonymkode: 31b0a...470 Det et høyst uvanlig.
Hulderen Skrevet 25. november 2017 #11 Skrevet 25. november 2017 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi han kan å snakke og jeg var en av de han snakket med i dåpen. Han syntes det var bare dumt, men ble ikke hørt. Han ville vel visst om evt andre grunner for å bruke hørselvern, men det var ingen spesiell grunn. Anonymkode: 31b0a...470 Kan det tenkes at det var en grunn, som han ikke ønsket å dele med deg? Og hvordan vet du at hørselvernet var stramt? Endret 25. november 2017 av Hulderen
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #12 Skrevet 25. november 2017 Du har ingenting med hva denne moren gjør. Så fremt det ikke skader barnet og går under mishandling. For alt du vet, så kan det være pga helse. 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi han kan å snakke og jeg var en av de han snakket med i dåpen. Han syntes det var bare dumt, men ble ikke hørt. Han ville vel visst om evt andre grunner for å bruke hørselvern, men det var ingen spesiell grunn. Anonymkode: 31b0a...470 så.. en baby kan snakke nå også? Hvem er "han" som du snakker om? Anonymkode: eea0f...ce9 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #13 Skrevet 25. november 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har ingenting med hva denne moren gjør. Så fremt det ikke skader barnet og går under mishandling. For alt du vet, så kan det være pga helse. så.. en baby kan snakke nå også? Hvem er "han" som du snakker om? Anonymkode: eea0f...ce9 Hun snakker om barnets far, ikke babyen ;-) Anonymkode: 756d7...4e7 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #14 Skrevet 25. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi han kan å snakke og jeg var en av de han snakket med i dåpen. Han syntes det var bare dumt, men ble ikke hørt. Han ville vel visst om evt andre grunner for å bruke hørselvern, men det var ingen spesiell grunn. Anonymkode: 31b0a...470 Haha, for en sladrer du er! Er bedre at du slarver og baksnakker anonymt på nett enn ute i virkeligheten, men ærlig talt ts....!! Anonymkode: 0688b...bf2
ViljaH Skrevet 25. november 2017 #15 Skrevet 25. november 2017 Snålt spør du meg. I kirken er det vanligvis ikke lyd på skadelig nivå. Håper baby hadde helsemessig behov, og ikke bare mor med griller i hodet. Kanskje baby er supermann med superhørsel? Jeg vet om en mor som ikke lot noen andre holde babyen, var også snålt. Pappaen, besteforeldre, ingen i mange måneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå