AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #1 Skrevet 25. november 2017 Hva tenker du om hunder som bjeffer og klynker utenfor en butikk når eieren er inne for å handle? Anonymkode: 80d0a...497
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #2 Skrevet 25. november 2017 Hunden er redd. Hunder skal ikke stå slik. Idiot eier. Anonymkode: a7090...5a1 6
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #3 Skrevet 25. november 2017 Det er ikke lov til å la hunder stå utenfor butikker. Anonymkode: 1aeec...368 4
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #4 Skrevet 25. november 2017 Om hunden tenker jeg "stakkars deg, så ensom og forlatt". Jeg tror lyden av en ensom hund er en av de tristeste lydene i verden. Om eierne hender det jeg tenker helt andre ting. Anonymkode: e93c1...f88 4
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #5 Skrevet 25. november 2017 At eieren er ubrukelig. Må man på butikken så lar man hunden være hjemme og tar lufteturen utenom turen til butikken. En hund som står sånn er usikker og forlatt. Det er masse som skjer rundt den å det hjelper ikke akkurat om hunden er usikker Anonymkode: 7bfd3...7f3 3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #6 Skrevet 25. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke lov til å la hunder stå utenfor butikker. Anonymkode: 1aeec...368 Er det det du tenker? Anonymkode: ee369...bf5
Gjest -Willow Skrevet 26. november 2017 #8 Skrevet 26. november 2017 Ville aldri satt fra meg hunden min alene utenfor en butikk. Kan ikke fatte at folk gjør det. Ikke bare kan hunden bli usikker og redd, uten mulighet til å flykte, men stoler disse eierne på at alle som går forbi er snille med dyr?
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #9 Skrevet 26. november 2017 En liten kommentar :noen hunder hater å være alene hjemme. De plages ofte mer av tiden alene der enn 5 min utenfor butikken. Særlig hunder som er vant til noen hjemme hele døgnet, som for eksempel sammen med pensjonister. Da blir valget veldig enkelt, selv om det ser fælt ut. Anonymkode: 0c8f5...102 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #10 Skrevet 27. november 2017 Jeg tror hunden raskt blir vant til at eieren snart kommer ut, men den kjeder seg litt og ønsker oppmerksomhet. Anonymkode: 9db6e...dc8 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #11 Skrevet 27. november 2017 På 25.11.2017 den 11.01, AnonymBruker skrev: Om hunden tenker jeg "stakkars deg, så ensom og forlatt". Jeg tror lyden av en ensom hund er en av de tristeste lydene i verden. Anonymkode: e93c1...f88 Ja det tenker jeg også Men hunder overdriver og krisemaksimerer, og som med barn så må de trenes opp. Et barn som hyler fordi man lukker døren og slukker lyset lærer ikke å sove bak lukket dør om man aldri lukker døren eller slukker lyset. Så jeg tenker jo egentlig mest bare "håper eiern snart kommer ut igjen" tenker aldri noe slemt om eiern , en tur på butkken tar ikke mer enn 5-10 minutter, men om hunden hadde stått bundet alene i lang stund så ville jeg jo tenkt at det var en dårlig hundeier som ikke skulle hatt hund. Anonymkode: 53886...cca
skruf Skrevet 27. november 2017 #12 Skrevet 27. november 2017 Utenfor nærbutikken min er det egen hundeparkering, så der står det hunder titt og ofte. Noen hunder bryr seg ikke mens andre klynker/bjeffer/syter. Tenker ikke noe spesielt utenom at jeg håper eierene til de hundene som tydeligvis ikke synes det er noe kjekt kommer snart. Som hundeeier så må man jo også se hunden an. Eldste hunden vår er en stødig type. Hun elsker å være med å gå til butikken. Snuser litt rundt og legger seg ned i ventemodus etter at jeg har festet henne. Og stikker hodet i bæreposen for å se om jeg har kjøpt noe godt når jeg er ferdig å handle😄 yngste hunden kan jeg ikke ta med på butikken. Hun er mere usikker og er mere drama av seg. Må presisere at det er ingen storhandel jeg er på når jeg tar med gamlevofsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå