AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #1 Skrevet 25. november 2017 Har møtt en mann, det gikk fint, fortsatt praten på nett, det har gått begge veier med jevn kontakt, han sier mye fint til meg, leser meldinger med en gang, svarer meg med en gang, alltid med respekt. Har hatt det fantastisk denne perioden, men når jeg sier jeg er forelsket i han sier han: jeg er glad for at du sier det, så blir det ikke mer snakket om. Likevel er han veldig positiv, vil treffe meg, sier vi har god tid og vi snakkes jevnlig, også mye om sex. Denne relasjonen er god, men merker jeg blir litt fanget av følelser og lurer på hva han egentlig vil, har ikke dårlig tid, men vurderer og avslutte det for å få ro. Noen som har erfaring med det samme? Anonymkode: 54861...22d
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #2 Skrevet 25. november 2017 Hei! hvor lenge har dere kjent hverandre? ☺️ Jeg vil anberfale å ha is i magen og ikke pushe tema ennå om dere ikke har kjent hverandre mer enn 3 måneder eller mindre. Ha det gøy, vær degselv og gi han tid . Det er spennende og skremmende fordi vi jenter ofte forelsker oss litt i ideen om å være sammen med fyren vi liker i starten og får vi ikke den responsen vi vil ha med en gang så blir vi usikre. Hvor godt kjenner man egentlig noen etter kort tid? Er det unaturlig å ikke bli bedre kjent før man utvikler følelser og uttrykker de? Men: jeg datet noen også som var fin og flott på alle måter , men når jeg etter 3 måneder fikk på følelsen av at han ikke var like interessert så tok jeg det pent opp og sa at jeg ønsket å bli sammen med han. Han dumpet meg på text dagen etter 🤣Det var faktisk en lettelse å ta det opp og magefølelsen var helt på plass. følg intiusjonen din .. Er det riktig så er det ikke vanskelig. Men pusher man på for tidlig med følelser så kan man skremme han bort litt. Lykke til☺️ Anonymkode: f8e45...96f 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #3 Skrevet 25. november 2017 Han besvarer ikke dine følelser virker det som, tror du er knulledukke her, som man må man jo være koselig mot slike også så er ikke overrasket over at han er det mor deg. Anonymkode: ed4b8...59f 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #4 Skrevet 25. november 2017 Han blir ikke skremt bort, har egentlig kjent han en stund, ting har utviklet seg. Når jeg har fortalt om forelskelse har jeg bare fått positive tilbakemeldinger, han synes det er så flott at jeg har tatt kontakt, synes det er fint at jeg liker han og forteller han det. Han er så utrolig god mot meg, sier vi har god tid osv osv Kontakten har hele tiden gått begge veier. Samtaler om sex har jeg lagt opp til selv da jeg virkelig har lyst på han ( naturlig nok ). Likevel er det litt slitsomt, klart jeg skal ha is i magen, men blir jo gående rundt og tenke. Hvis det er kun sweettalking og sex så må jeg gå, men det er umulig å vite denne situasjonen, han er virkelig fin mot meg. Får ta tiden til hjelp, takk for svar:) Anonymkode: 54861...22d
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #5 Skrevet 25. november 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Han besvarer ikke dine følelser virker det som, tror du er knulledukke her, som man må man jo være koselig mot slike også så er ikke overrasket over at han er det mor deg. Anonymkode: ed4b8...59f Han besvarer de alltid positivt, derfor det er vanskelig. Anonymkode: 54861...22d
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #6 Skrevet 25. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han besvarer de alltid positivt, derfor det er vanskelig. Anonymkode: 54861...22d Leser og skriver meldinger med en gang, hvem gjør slike ting hvis det er kun overfladisk? Anonymkode: 54861...22d
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #7 Skrevet 25. november 2017 "Jeg er glad du sier det" høres ikke ut som han har samme følelser tilbake. At han liker deg ser det ut til at han gjør, men virker kanskje ikke som han er forelsket? Eventuelt kanskje det er vanskelig for han å si det? Er det du som står for mesteparten av kontakten også? Anonymkode: 92806...c82
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #8 Skrevet 25. november 2017 Jeg vet ikke, som regel er jeg flink til "å lese mennesker", men når han driver med "vi" og "futurefaking" blir jeg forvirret. ( Hvis det er det i det hele tatt, er han slik så er det ikke interessant for meg uansett. Vet om menn som skjuler følelser ( de tror damen mister interessen) det kan nok stemme til en viss grad og, siden det er avstand her er det viktig at en holder kontroll. Puledukke er jeg ikke, har jeg lyst på en mann så har det blitt slik, de er sjeldne. Kontakten har hele tiden gått begge veier, kanskje jeg har vært mer ivrig en periode? men så har det likevel tatt seg opp fra hans side. Men, jeg lurer ikke så mye lenger, kan fint trylle mennesker ut av mitt liv hvis de ikke lever opp til forventninger, har da mye verdikan "velge litt" Anonymkode: 54861...22d
Xcase33 Skrevet 25. november 2017 #9 Skrevet 25. november 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg vet ikke, som regel er jeg flink til "å lese mennesker", men når han driver med "vi" og "futurefaking" blir jeg forvirret. ( Hvis det er det i det hele tatt, er han slik så er det ikke interessant for meg uansett. Vet om menn som skjuler følelser ( de tror damen mister interessen) det kan nok stemme til en viss grad og, siden det er avstand her er det viktig at en holder kontroll. Puledukke er jeg ikke, har jeg lyst på en mann så har det blitt slik, de er sjeldne. Kontakten har hele tiden gått begge veier, kanskje jeg har vært mer ivrig en periode? men så har det likevel tatt seg opp fra hans side. Men, jeg lurer ikke så mye lenger, kan fint trylle mennesker ut av mitt liv hvis de ikke lever opp til forventninger, har da mye verdikan "velge litt" Anonymkode: 54861...22d Synes du skal avslutte ...du er ikke noe for han. Ingen normale mennesker med en relasjon som du beskriver er på vei til å konkludere som du gjør. Da er du bare den typen som ikke er helt sikker på om du ikke heller skal vente på et bedre alternativ. Men gjør det du ...det er mange flere single menn i Norge enn kvinnfolk så skjønner jo den også.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #10 Skrevet 25. november 2017 49 minutter siden, Xcase33 skrev: Synes du skal avslutte ...du er ikke noe for han. Ingen normale mennesker med en relasjon som du beskriver er på vei til å konkludere som du gjør. Da er du bare den typen som ikke er helt sikker på om du ikke heller skal vente på et bedre alternativ. Men gjør det du ...det er mange flere single menn i Norge enn kvinnfolk så skjønner jo den også. Du kan ikke vite om jeg er noe for han, ingen som vet, det er det som gjør det så spennende. Jeg vet ikke, vil alltid ha de som er slik, får jeg de så mister jeg interessen, trenger og bli satt litt på plass merker jeg. Anonymkode: 54861...22d
Xcase33 Skrevet 25. november 2017 #11 Skrevet 25. november 2017 4 hours ago, AnonymBruker said: Du kan ikke vite om jeg er noe for han, ingen som vet, det er det som gjør det så spennende. Jeg vet ikke, vil alltid ha de som er slik, får jeg de så mister jeg interessen, trenger og bli satt litt på plass merker jeg. Anonymkode: 54861...22d Jo jeg kan vite det så lenge du er her inne og lager tråd om det...samtidig så ser jeg hva du skriver her. Tror du er litt skada jeg og har noen issues som du bør få ordnet opp i før du går i noen forhold og spiller spill med andre sine følelser.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #12 Skrevet 26. november 2017 38 minutter siden, Xcase33 skrev: Jo jeg kan vite det så lenge du er her inne og lager tråd om det...samtidig så ser jeg hva du skriver her. Tror du er litt skada jeg og har noen issues som du bør få ordnet opp i før du går i noen forhold og spiller spill med andre sine følelser. Spiller ikke denne gangen. Anonymkode: 54861...22d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå