Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrert
Skrevet

Jeg og min samboer gjennom nesten 2 år har flyttet fra hverandre p.g.a. en del krangling og at jeg ikke har hatt det bra fordi jeg har vært uten arbeid. Begge er fortsatt glad i hverandre. Han sier han vil ha tid til å tenke og vet ikke om han vil prøve igjen. Jeg vil veldig gjerne ha han tilbake. Hvor lang tid bør jeg gi han? Er det noe jeg kan gjøre for å få han tilbake? Alt føles vondt og det er vanskelig å ikke "mase". Noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hjelper hvertfall ikke å mase.

det hjelper å finne på ting med andre for å få tankene over på andre ting

Skrevet

Ja, du burde kanskje prøve å ikke vri hodet for måter å få ham tilbake på. Fokuser på andre ting som gjør deg lykkelig. Kanskje ser han hva han har mistet etterhvert, men jeg tror ikke det er mye du kan gjøre for å få han til å forandre mening. det må vel komme av seg selv. bare la han se at du klarer deg, og kan være lykkelig på egen hånd. så kanskje..?

Gjest Anonymous
Skrevet

Har opplevd det samme som deg. Samboeren min gikk fra meg, men jeg klarte ikke bli ferdig med han. Vi fortsatte å treffes og hadde sex innimellom. Dette pågikk i et par år. Til slutt fant jeg ut at jeg ble ødelagt av å ha det sånn og fant ut at nok var nok.

Når jeg så møtte en annen gutt jeg ble interessert i, forstod han hva han holdt på å miste. Heldigvis tok jeg han tilbake, og vi har vært sammen siden. Dette er nå over fire år siden.

Gi han tid til å tenke og la han føle hvordan det er å være alene, så kanskje han finner ut at du er alt for bra til å leve uten.

Håper det ordner seg for dere. :)

Skrevet

Forstår du er glad i han, men har du tenkt over hvorfor du vil ha han tilbake? Mange er i forhold med krangling stadig vekk, og jeg lurer på hvordan de orker det. Det er da ikke noe særlig koselig for noen av partene. Det kommer jo an på i hvilken grad dere har kranglet da, og at det var arbeidsløsheten din som var årsaken. Fått deg jobb? Om ikke, så prøv virkelig å få deg jobb? Prøv og kom deg personlig på rett kjøl først kanskje, slik at dere ikke havner i samme gjørma. Du skriver ganske lite, men et forhold med mye krangling er ikke verdt å være i. Kanskje du er bare avhengig av han, og av det å ha noen, man blir det etter 2 år sammen.

Gjest Frustrert
Skrevet

Jeg har ikke fått meg jobb, men søker på alt jeg finner. Har også begynt å lese litt igjen. Har innsett hva som gjorde at vi kranglet og vet derfor hva som må rettes på.

Gjest Embla s
Skrevet

Det jeg har erfart selv fra lignende situasjoner, er at jo mer man maser og gjør seg tilgjengelig, jo mindre attraktivt er det å ta deg tilbake. Er du litt stolt og holder deg borte gir du ham rom til å finne ut hva han egentlig vil/føler, han får mulighet til å savne deg, også er det noe med menn og jaktinnstinkt, er det ikke? :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...