Gå til innhold

Nok er nok!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er 2017 snart slutt og jeg er himla lei av å stå fast i et fastkjørt kjærlighetsmønster. Nå får det være nok (!). Jeg skal finne ordentlig kjærlighet i 2018!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Som vanlig går det sikkert 100% etter planen ! :ninuskapus: Men jeg har på følelsen av at jeg har gitt såpass mye og endret såpass mye, tatt såpass mange sjangser og den eneste veien fremover blir ny start, nye muligheter! 

Flere som ønsker seg endringer i kjærlighetslivet i 2018?

Anonymkode: 302d8...0bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ønsker meg endringer i form av at jeg får oppleve mer sammen med kjæresten min for å vokse mer sammen på livserfaringer og opplevelser og se hverandre i mer sjarmerende settinger enn bare foran tven hjemme i sofaen :) (edit: oops så ikke før nå at denne lå under Singelliv og nok kun var regnet på svar fra single) 

Lykke til i kjærlighetslivet for 2018 :) Håper du finner det du søker :)
Du har en god og positiv innstilling til det, og siden du har endret mye og ikke er redd for å ta sjanser så er jo sannsynligheten stor for at du vil finne nettopp det du håper på! :)

Endret av speilpåveggender
  • Liker 1
Skrevet

God innstilling, har ikke noe annet valg enn å kopiere den selv. Håper sånn.....på bedre tider

Anonymkode: f1c07...4be

Skrevet

Men hva tenker du at du bør gjøre annerledes? Hvis det ikke har fungert det du har gjort så langt, bør du vel gjøre noe annerledes i 2018?

Anonymkode: 9b25f...6fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...