Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå kunne jeg tenkt meg å se en annen vinkling på denne saken.

Hva med overskrifter som

MENN KJØPER SEX FRA BARN istedet for BARN SELGER SEX

og intervju med fordreid stemme og sladdet ansikt, ikke av en ung jente, men av en mann som er horekunde.

Nå bør disse mannfolka ta seg sammen, og mediene bør la være å unnskylde dem. Vi bør skifte fokus, ikke bare diskutere hva det er som gjør at små barn havner i slike situasjoner, men hva somk er galt med disse mennene (for det er MANGE av dem) og hvordan vi får bukt med DET problemet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ifølge endel av dere her inne så har dere jo svaret selv..

"menn er så enkle, de tenker bare på sex"

Skrevet

Media henger bare ut menn som enten er hardbarka kriminelle eller av utenlandsk opprinnelse. Horekunder tilhører ofte den hvite middel/over klasse og blir i praksis beskyttet av media. Jeg sier ikke media gjør dette bevist, men nyhetskriteriene media har, utelukker et fokus på den "vanlige" forbryterske mannen.

Hvorfor leser vi f.eks bare om innvandrere som voldtar jenter i mørke parker? Den virkelig store prosentandelen (over 90 %) av vold mot kvinner skjer faktisk blant venner,ektefeller og innendørs! Det er prosentvis farligere for en kvinne å være hjemme enn å ta seg en tur i parken midt på natta!

Gjest Valhalla
Skrevet

Når det gjelder dette her så er det pedofili.

Når det gjelder vanlige horekunder så er de ikke mer enn kjøpere av en tjeneste. Tilbud og etterspørsel.

Skrevet

Når det gjelder vanlige horekunder så er de ikke mer enn kjøpere av en tjeneste. Tilbud og etterspørsel.

Det kommer jo ann på horekunden og hva de etterspør og krever...

Gjest Anonymous
Skrevet
Når det gjelder dette her så er det pedofili.

Nei, horekunder er som regel mer enn det. Ekteskapsbrytere, menn uten moral og samvittighet, egoister, kyniske mnsk som bruker nettopp den setningen til å legitimere handlingen sin.

sex er ingen menneskerett.

Gjest Valhalla
Skrevet

Så kvinnene som selger sex bør man kun se på som offer?

Gjest Anonymous
Skrevet
Så kvinnene som selger sex bør man kun se på som offer?

Hørt om nyanser, Valhalla? Neppe.

Kvinnene er selvsagt ikke bare ofre, på samme måte som mennene ikke bare er kunder som etterspør en tjeneste.

Forstår at det er vanskelig med saker som ikke er helt svart/hvitt (eller svarte/hvite)

Gjest Valhalla
Skrevet

Sånn personlig ville jeg ikke kjøpt sex fordi jeg egentlig synes det er moralsk galt, men de tilbyr en tjeneste og de tjener forholdsvis gode penger på det. Bedre at narkomane selger sex enn at de rammer andre med kriminalitet.

Skrevet
Nå kunne jeg tenkt meg å se en annen vinkling på denne saken.

Hva med overskrifter som

MENN KJØPER SEX FRA BARN istedet for BARN SELGER SEX

og intervju med fordreid stemme og sladdet ansikt, ikke av en ung jente, men av en mann som er horekunde.

Nå bør disse mannfolka ta seg sammen, og mediene bør la være å unnskylde dem. Vi bør skifte fokus, ikke bare diskutere hva det er som gjør at små barn havner i slike situasjoner, men hva somk er galt med disse mennene (for det er MANGE av dem) og hvordan vi får bukt med DET problemet!

Vel hadde menn tilbudt barn penger for sex kunne det stått det . Men i dette tillfellet så er det vel barna som tilbyr sex for penger?

Gruppering av menn her blir vel også litt galt?

Kanskje man burde brukt overskriften "BARN SELGER SEX TIL PEDOFILE" ?

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Vel hadde menn tilbudt barn penger for sex kunne det stått det . Men i dette tillfellet så er det vel barna som tilbyr sex for penger?

Gruppering av menn her blir vel også litt galt?

Kanskje man burde brukt overskriften "BARN SELGER SEX TIL PEDOFILE" ?

Enig der. Horekunder er ikke kun en horekunde, selv om det er lettvint og greit å gjøre det på den måten. Støtter heller ikke at menn kjøper sex av voksne kvinner, men det er tross alt et hav av forskjell i forhold til å kjøpe sex av barn.

Skrevet

Nei, horekunder er som regel mer enn det. Ekteskapsbrytere, menn uten moral og samvittighet, egoister, kyniske mnsk som bruker nettopp den setningen til å legitimere handlingen sin.

sex er ingen menneskerett.

Menn uten moral? Driver fortsatt med grupperinger?

Blir vel litt teit å kalle horekunder ekteskapsbrytere og menn uten moral og samvittighet?

Ville tro at det er en tjeneste som mange kvinner velger å kjøpe når det først er der. Kan jo hende at mange kvinner er ensomme og eneste muligheten er å kjøpe sex.

Jeg kunne aldri ha kjøpt sex , men at andre gjør det er noe de velger sjæl og som jeg ikke har noen rett til å blande meg inn i så lenge alle er over 18 år og ingen blir skadet.

PS: Kul den derre "Borte bra, men 127.0.0.1 er best" Rattleshake :)

Gjest Rimfrost
Skrevet
Media henger bare ut menn som enten er hardbarka kriminelle eller av utenlandsk opprinnelse. Horekunder tilhører ofte den hvite middel/over klasse og blir i praksis beskyttet av media. Jeg sier ikke media gjør dette bevist, men nyhetskriteriene media har, utelukker et fokus på den "vanlige" forbryterske mannen.

Enig !!!

Skrevet

Hvorfor leser vi f.eks bare om innvandrere som voldtar jenter i mørke parker? Den virkelig store prosentandelen (over 90 %) av vold mot kvinner skjer faktisk blant venner,ektefeller og innendørs! Det er prosentvis farligere for en kvinne å være hjemme enn å ta seg en tur i parken midt på natta!

Nå har jeg aldri slått noen jenter men jeg har sett hvor til vanvid damer kan gjøre menn og de til og med flyr på dem med kniver og andre ting. Vold i hjemmet går ofte begge veier .

Grunnen til at du hører om folk som blir voldtatt av innvandrere er fordi de blir ofte voldtatt av innvandrere !

Gjest Gjesteri
Skrevet

Påstandene dine er myter, inderlige ønsker og forestillinger som de råeste feministene og hvite-kristne-middelaldrende-menn-hatere forsøker å holde liv i.

Fremmedkulturelle er overrepresentert som kone- og kvinnemordere, voldtektsmenn, barnemishandlere og horekjøpere. 70 % av Oslo-politiets utrykninger til husbråk er til fremmedkulturelle hjem, et ennå høyere %-tall av kvinner på krisesentrene er mishandlet av menn med fremmedkulturell bakgrunn. Ta en tur ned i Tolbugata en vanlig kveld og se hvem som er horekunder, og du vil se at de fremmedkulturelle er overrepresentert. (ja, jeg har vært der flere ganger, men ikke som kunde).

Else-Marthe Torkildsen (Hm, husker jeg navnet korrekt ?) og de andre SV-damene, Tove Smaadahl og resten av del politisk korrekte mannehateretablissementet forsøker fortvilt å holde liv i myten om den hvite vestlige middelaldrende mannen som klarer å forsørge seg selv, som den største trusselen mot kvinner. Mediene gjør sitt beste for å bygge opp under forestillingen, det er ikke mange år siden det var alminnelig akseptert at de fleste menn var incestiøse bare sjansen bød seg.

Jeg beklager å måtte skuffe deg, men det er ikke menn fra den vestlige kulturkrets som er de verste overgriperne.

Tove Smaadahl har fortvilt forsøkt

Gjest Gjesteri
Skrevet

Påstandene dine er myter, inderlige ønsker og forestillinger som de råeste feministene og hvite-kristne-middelaldrende-menn-hatere forsøker å holde liv i.

Fremmedkulturelle er overrepresentert som kone- og kvinnemordere, voldtektsmenn, barnemishandlere og horekjøpere. 70 % av Oslo-politiets utrykninger til husbråk er til fremmedkulturelle hjem, et ennå høyere %-tall av kvinner på krisesentrene er mishandlet av menn med fremmedkulturell bakgrunn. Ta en tur ned i Tolbugata en vanlig kveld og se hvem som er horekunder, og du vil se at de fremmedkulturelle er overrepresentert. (ja, jeg har vært der flere ganger, men ikke som kunde).

Else-Marthe Torkildsen (Hm, husker jeg navnet korrekt ?) og de andre SV-damene, Tove Smaadahl og resten av del politisk korrekte mannehateretablissementet forsøker fortvilt å holde liv i myten om den hvite vestlige middelaldrende mannen som klarer å forsørge seg selv, som den største trusselen mot kvinner. Mediene gjør sitt beste for å bygge opp under forestillingen, det er ikke mange år siden det var alminnelig akseptert at de fleste menn var incestiøse bare sjansen bød seg.

Jeg beklager å måtte skuffe deg, men det er ikke menn fra den vestlige kulturkrets som er de verste overgriperne.

Skrevet

At 13 åringer prostituerer seg i Norge sjokkerer! At menn kjøper sex er desverre ingen sensasjon.

Er enig at det bør mer fokus på de pedofile mennene.

Er det mennesket som er sykt eller er det noe i vår kultur som avler slik jævelskap?

Skrevet

Jeg har ikke sagt at vestlige menn er mere voldelige enn kvinner. Det er vel dobbelt (stb) så stor sjangse for en innvandrerkvinne å bli utsatt for vold enn en norsk kvinne. Men vi kan ikke se bort ifra at vi også har en høy prosentandel norske menn som slår sine koner eller dreper dem som ikke får stor omtale i media. Jeg mener at mediebildet uansett er skjevt, ikke at det er helt feil.

Gjest Valhalla
Skrevet

Bildet blir skjevt fordi det må vise virkeligheten. Når det er en stor andel utlendinger som begår drap i forhold til deres andel av befolkningen så kan man ikke sensurere det vekk. Det ville vært latterlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...