AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #1 Skrevet 24. november 2017 Jeg er fascinert av dette, for jeg har alltid trodd at dette er en "cop out" (beklager kommer ikke på et godt ord på norsk; "unnskyldning"?) for at man gjør ting i fylla man helst vil glemme og ikke vil vedkjenne seg etterpå. Men har venner som påstår at det er et reelt fenomen. Jeg har aldri opplevd å ha hull i hukommelsen pga alkohol. Selv om jeg har drukket så mye at jeg spyr så husker jeg alt jeg har sagt og gjort. Du som har hatt blackout, husker du ingenting fra kvelden eller bare bruddstykker? Hvorfor har det ikke skremt deg fra å aldri drikke igjen? Anonymkode: a1774...a4f
gobbledigook Skrevet 24. november 2017 #2 Skrevet 24. november 2017 For meg et det bare at det har svartnet på et eller annet tidspunkt, at jeg ikke husker ingenting etter jeg f.eks stod i køen på et utested. Er heller ikke sikkert jeg tenker over det dagen etter, men om jeg blir fortalt noe som skjedde blir jeg skikkelig forvirret. Husker på en måte ikke at man får blackout, så vanskelig å vite om man har hatt det, hvis du skjønner? hehe. for min del i hvert fall Skremmer meg ikke fra å drikke fordi det har skjedd maks 2-3 ganger, altså relativt sjeldent. 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #3 Skrevet 24. november 2017 For meg så skulle det lite til før jeg fikk blackout. Kunne drikke fire glass vin og ikke huske noe av kvelden etter vi kom oss på byen. Så kan godt være jeg drakk mer enn det etterpå...husker bare ikke. Har hatt one-night stands jeg ikke husker noe fra. Vet ikke hvorfor. Har venner som deg som har full kontroll selv om de har drukket dobbelt så mye som meg. Så må være forskjeller i hjernene våre. Men nå har jeg sluttet å drikke mer enn et glass til maten nettopp på grunn av dette. Min teori er at de som blacker ut av alkohol rett og slett ikke tåler det. Og bør begrense seg. Anonymkode: 6d747...281
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå