AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #1 Del Skrevet 24. november 2017 Noen som har kjøpt det? Var det bra? Vurderer å kjøpe det selv, men håper det kommer på tilbud snart☺ Anonymkode: b30dd...aa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #2 Del Skrevet 24. november 2017 Det er helt likt som på dataen. Det er samme greia, sims 4 grunnspillet, så kan du kjøpe pakker. Kun kommet en utvidelsespakke, og et par stæsj pakker.. (4vampyrer til 80kr.. ). Joda, artig, men alt man ikke liker med sims4 pc er jo fortsatt på ps4 spillet.. Greit for de som ikke har en stor nok data til å spille og heller foretrekker ps4. Ingen salg enda, men spillet er jo ganske nytt. Var vanskelig å sette seg inn i kontrollen, men bygging og menneskeskapning ble lettere etter hvert som jeg skjønte hvordan kontrollen fungerte.. Anonymkode: 84206...e61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jonencloud Skrevet 26. november 2017 #3 Del Skrevet 26. november 2017 nøyaktig samme spillet, men kontrollene gjør at det tar mye lengre tid å navigere. hørt det kan ta 30 min å bygge hus på konsoll som kan ta bare 5 min på pc med mus og tastatur. vil også koste mye mer enn på pc. anbefales kun dersom du har en pc som er udugelig til spilling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #4 Del Skrevet 27. november 2017 På 26.11.2017 den 5.27, Jonencloud skrev: nøyaktig samme spillet, men kontrollene gjør at det tar mye lengre tid å navigere. hørt det kan ta 30 min å bygge hus på konsoll som kan ta bare 5 min på pc med mus og tastatur. vil også koste mye mer enn på pc. anbefales kun dersom du har en pc som er udugelig til spilling. Jeg har egentlig en pc med sims 4 på fra før av, men problemet er at pcen min bråker sånn. Så mye at jeg har ikke orket å spilt det de siste åra derfor tenkte jeg at det kanskje hadde vært bedre å kjøpt det på ps4 å dermed kunne spille stille. Har du selv spilt spillet? Vil jo regne med at man etterhvert lærer seg hvordan konsollen fungerer så går husbygging osv mye fortere Anonymkode: b30dd...aa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #5 Del Skrevet 27. november 2017 Jeg syns ikke husbygging tok lang tid. Det var en bugg de første dagene, som gikk på at det var vanskelig å styre selve pilen i byggemodus, men den har de fikset nå. Men man må bare lære seg kontrollen og hvordan den funker. Gikk helt greit, og man kan til og med få juksekoder der og Anonymkode: 84206...e61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå