Gå til innhold

kristiansand

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her inne som skal / har giftet seg i Kristiansand? Vil gjerne ha noen tips ang alt som har med bryllup å gjøre i kristiansand - har ingen nære venninner som har giftet seg her!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner noen som giftet seg i kristiansand...

Fotografen deres var i alle fall KJEMPEflink, tror det er de fineste bildene jeg har sett.. Også leide de et lite lokale like ved vannet.. Er ikke kjent der i hele tatt selv, men hvis, så kunne jeg ha spurt de litt for deg! De hadde sjømats koldtbord...

Skrevet

om noen kan anbefale frisør og sminkør i første omgang iallefall... Kanskje en plass å fikse neglene.. en god sydame som syr inn brudekjoler... blomster... det meste av anbefalinger....

Skrevet

Hei! Jeg giftet meg i nærheten av Kr.Sand og kan kanskje hjelpe deg litt. Blomster bestilte jeg fra Kaktus blomster i Dronningens. De er den billigste butikken, jeg sjekket, og de skreddersyr buketten din etter ditt ønske!

Negler og sminke la jeg hos Auds Hudpleie i MArkens gate. De har lang erfaring og jeg ble kjempe fornøyd! Jeg fikset ikke håret mitt i Kr. Sand, men har en del venninner som har gjort det, og de anbefaler Ruben. De er nok litt dyrere enn mange av de andre, men er utrolig dyktige.

Fotgrafer: Mange bruker to fotografer, de er mest kjent for sine svart hvitt bilder, som noen ganger er veldig lekre, men andre ganger, synes jeg, litt kjedelige. Murstad fotograf er også utrolig flink. Selv brutke vi Helge Studio i Lillesand, han kjører og tar ikke betalt for det, og ble kjempe fornøyd! Legger med et av brudebildene våre.

http://album.kvinneguiden.no/showphoto.php...&cat=500&page=1

Håper dette var til litt hjelp. Bare spør hvis det er noe mer du lurer på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...