Gå til innhold

1 trimester - er denne typen utflod et dårlig tegn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager ekle detaljer, du er herved advart.

Jeg har vært nervøs siden første positive test. Kjenner det kommer noe i truse og må på toalettet for å se. PUH, heldigvis ikke blod. 

Jeg er mellom 6 og 7 uker på vei nå og har i det siste hadd veldig slimete utflod. Den er gjennomsiktig og minner om eggehvite. (Likt som eggløsningsslim). Har også opplevd at den har vært tåkegul/hvit også, svær klump. 

Jeg er så redd for at dette skal være forvarsel til en sa. Har googlet og ble ikke mindre bekymret. :/ 

Skal jeg gå slik å være redd hele graviditeten? Noen som har vært der jeg er nå og kan fortelle meg at det vil lette snart? 

Hva er deres erfaring med denne typen utflod i første trimester? 

Anonymkode: 44263...4fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekket deg for sopp?  

Anonymkode: 380a1...cc9

Skrevet

Nei, det har jeg ikke. Har ingen andre symptomer på sopp i alle fall. Har hatt det før og det har ikke utartet seg med blank slim/gele aktig utflod i allefall. 

Anonymkode: 44263...4fe

Skrevet

Hadde så mange merkelige utgaver at du aner ikke, men det var aldri noe galt. Hadde til og med små blødninger, heller ikke noe galt. Så slapp av og "nyt" alt det artige graviditeten kommer til å gjøre med kroppen din. Du kommer til å bli overrasket over alt den finner på! (leses med en dose humor) 😜 

Anonymkode: 3cf38...294

• Liker 1
Skrevet

Slik hadde jeg også i begge svangerskapene. Så ut som eggehvite.  Er nok helt normalt. 

Anonymkode: a8f20...976

Skrevet

Jeg er i uke 26 nå, og skjønner ikke hvordan utflod kan finnes i så mange varianter som det har vært de siste 24 ukene. Blankt, seigt, slimete, vanndig, osv. Så lenge det ikke er særlig misfarget eller lukter så er det helt ok :)

Anonymkode: 23e2e...389

Skrevet

Helt normalt i mine tre svangerskap ihvertfall! Selv om det er enklere sagt enn gjort- så prøv å slapp av litt og gled deg over at du er gravid 😊 lykke til fremover- håper spiren sitter 👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...