AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #1 Skrevet 24. november 2017 Hvor gamle har barna deres vært på første overnattingsbesøk utover nærmeste familie? Hvordan gikk det? Var de vant til å overnatte ofte hos besteforeldre/tanter/onkler før dette? Anonymkode: 21af8...6e7 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #2 Skrevet 24. november 2017 Kan snakke for meg da jeg var liten. Var ofte alene med bestemor og bestefar fra jeg var liten, samt både tanter og onkler, så jeg var godt vandt med å være borte fra mamma. Overnattet hos venninne fra barnehagealder av, rundt 4-5 år. Anonymkode: b66b9...a94
Perle Skrevet 24. november 2017 #3 Skrevet 24. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan snakke for meg da jeg var liten. Var ofte alene med bestemor og bestefar fra jeg var liten, samt både tanter og onkler, så jeg var godt vandt med å være borte fra mamma. Overnattet hos venninne fra barnehagealder av, rundt 4-5 år. Anonymkode: b66b9...a94 Samme her. Har ikke barn selv, men nieser og nevøer. De har sovet her fra fireårs alder. De kunne sikkert også ha vært her ennå tidligere, men synes det er deilig at de er helt «tørre».
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #4 Skrevet 24. november 2017 5 år her. Da drøyet jeg lenge før jeg sa ja. Overnattet ofte hos besteforeldrene siden fødsel omtrent. Vi bodde der en stund, så de hadde veldig nært forhold. Anonymkode: 4e6ba...eb8
Arkana Skrevet 24. november 2017 #5 Skrevet 24. november 2017 (endret) Fra første klasse. De hadde aldri overnattet noe sted uten oss før (familiene våre bor langt unna), men overnattingsbesøkene har alltid gått veldig fint. Endret 24. november 2017 av Arkana
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #6 Skrevet 24. november 2017 Fra 4-5 år. Mine hadde da kun sovet hos faren sin. Hadde også overnattingbesøk av unger på samme alder. Anonymkode: b2361...696
Sushi Skrevet 25. november 2017 #7 Skrevet 25. november 2017 Eldste var vel bare 3 år, da overnatta hun hos en venninne av meg med barn på samme alder. Det gikk helt fint. Det var ungene som hadde et stort ønske om å overnatte hos hverandre. Begge ungene har overnatta hos besteforeldre fra de var babyer, det har aldri vært noe problem. Minsten på 3 har ikke overnatta hos andre enn familie ennå, han har heller ikke noe behov for det.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #8 Skrevet 25. november 2017 Fire år, gikk kjempefint Anonymkode: a2785...2e4
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #9 Skrevet 25. november 2017 Han var 5år. Aldri sovet vekk. Aldri hos besteforeldre eller annen familie, så vi testet og øvde litt med en venn i bhg før bhg skulle ha overnatting ett stykke unna. Gikk overraskende fint. Anonymkode: 90aa0...078
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå