Gå til innhold

Julegave til mann med ekstremt stor ølinteresse??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min (31 år) er i overkant interessert i øl og ølbrygging. 

Han har ikke ølglass på stett (som han ønsker seg) enda så jeg har kjøpt det. Men må ha et par ting til. Har dere noen tips? 

Har brygger selv by the way, men jeg tørr ikke å blande meg borti akkurat det 😅😅

Anonymkode: 2e593...1c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med en ølkasse:)?

Anonymkode: 13284...a78

Skrevet

Det finnes mange bøker om ølbrygging, han har neppe alle. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med en ølkasse:)?

Anonymkode: 13284...a78

Det fikk han i bursdagsgave :P prøver å ikke gjenta 😅

Skrevet
1 minutt siden, Hulderen skrev:

Det finnes mange bøker om ølbrygging, han har neppe alle. 

Han har den som sto på topplista (den fikk han i bursdagsgave) men kan se om jeg finner en som ser spennende ut, selv om jeg har NULL peiling 😂 Får vel kanskje byttelapp

Skrevet

Ser du sier han brygger selv, men hva med å kjøpe med litt forskjellig øl på polet? Gjerne som passer til den typen glass du har kjøpt!

Skrevet

Han har den som sto på topplista (den fikk han i bursdagsgave) men kan se om jeg finner en som ser spennende ut, selv om jeg har NULL peiling 😂 Får vel kanskje byttelapp

Er det en Brygg Selv butikk  eller Gulating  nærheten, så stikk innom der. De bruker å ha et stort utvalg av bøker.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Tørrfisk skrev:

Ser du sier han brygger selv, men hva med å kjøpe med litt forskjellig øl på polet? Gjerne som passer til den typen glass du har kjøpt!

Det var en fin ide 👌🏼 De på polet kan sikkert hjelpe meg med å finne noe spennende :P 

Skrevet
3 minutter siden, Hulderen skrev:

Er det en Brygg Selv butikk  eller Gulating  nærheten, så stikk innom der. De bruker å ha et stort utvalg av bøker.

Det er såppas langt unna at det ikke er verdt en dagstur :P men mener bokhandelen her har en del bøker om øl. 

Skrevet

En skikkelig avsugning. Alle mannfolk elsker det 

Anonymkode: 69dd7...145

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En skikkelig avsugning. Alle mannfolk elsker det 

Anonymkode: 69dd7...145

Det har ikke noe med øl å gjøre. 

Gå å ta deg en runk 

• Liker 2
Skrevet

Hva med å spørre de på bryggselv eller andre bryggebutikker? Har han sånn tut som gjør det lettere å tappe på flasker? Eller et fat? Hva med malt og ulike sorter humle som han kan bruke til brygging? Eller sånt verktøy til å sette korker på flasker? Kan gjæringskar med kran være noe? 

Skrevet

Hvis du ikke har peiling på øl selv eller hva slags utstyr han trenger kan jo kanskje et gavekort til bryggselv eller lignende være en mulighet.

Anonymkode: 3bc48...c02

Skrevet

Hva med et eller annet slags utstyr til å lage etiketter med? 

Anonymkode: dab7d...81c

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samboeren min (31 år) er i overkant interessert i øl og ølbrygging. 

Han har ikke ølglass på stett (som han ønsker seg) enda så jeg har kjøpt det. Men må ha et par ting til. Har dere noen tips? 

Har brygger selv by the way, men jeg tørr ikke å blande meg borti akkurat det 😅😅

har han ølmage ?

Anonymkode: 74367...54e

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

har han ølmage ?

Absolutt ikke. Hva har det med saken å gjøre? 

Skrevet
18 minutter siden, Fanteria skrev:

Hva med å spørre de på bryggselv eller andre bryggebutikker? Har han sånn tut som gjør det lettere å tappe på flasker? Eller et fat? Hva med malt og ulike sorter humle som han kan bruke til brygging? Eller sånt verktøy til å sette korker på flasker? Kan gjæringskar med kran være noe? 

Han har alt sånt. Korker, tut til å tappe på flasker osv. Han gikk litt amokk på en sånn side som selger sånne ting 😅 

Kan se om jeg får tak i ulike typer humle og malt, han finner nok ut av hvor det kan brukes :P

Gjæringskar kan jeg få tak i (selv om han har to). Aldri dumt med flere sikkert :P 

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med et eller annet slags utstyr til å lage etiketter med? 

Anonymkode: dab7d...81c

Åh! Veit du tilfeldigvis hvor man kan få tak i noe sånt? 

Skrevet

Absolutt ikke. Hva har det med saken å gjøre? 

min far er ølbrygger og like gla i øl som din mann. han har kjempestor ølmage, men min mor kaller ham søte bamsen sin :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...