AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #1 Skrevet 24. november 2017 Jeg er lærling i helsefagarbeider. Jeg skal etter planen ta fagbrevet i april/mai. 2018, så det er jo nesten bare et halvt år til😱 Men det jeg lurer på er når jeg kan begynne å søke på jobber? Kan jeg søke ordinære og sommerjobber allerde nå, eller om et par måneder? Eller må jeg vente til jeg er ferdig utdannet og autorisert helsefagarbeider?? Anonymkode: c7f20...94a
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #2 Skrevet 24. november 2017 Tviler på at ansettelsesprosessen rundt omkring tar så lang tid at kontrakter ikke er ferdig signert før etter du har tatt fagprøven. Anonymkode: 6f083...12e
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #3 Skrevet 24. november 2017 Du kan begynne å søke på jobber nå. Du er jo snart ferdig, og mange ansetter før de er helt ferdige, da med en klausul om at fagbrevet skal gjøres ferdig i løpet av så og så lang tid. Anonymkode: b62b3...9ca
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #4 Skrevet 24. november 2017 Det er vanlig med 3 mnd oppsigelsestid og at ansettelsesprosessen tar litt tid. Kanskje du kan begynne før du er ferdig med litt opplæringsvakter? I hvert fall 4 mnd før er helt greit. Anonymkode: d1f87...a96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå