Gå til innhold

Når var barnet til ordentlig frisør første gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt på 3,5 år som jeg fortsatt klipper selv. Jeg har tenkt å fortsette med dette til han selv ønsker noe mer fancy enn det jeg får til. Penger spart, og jeg begynner å få teken nå. ;)

Anonymkode: 7ebc6...7dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi på 4 og gutten på 3 var til frisør første gang for et drøyt år siden. De synes det er gøy, og siden jentungen har bob og jeg ikke er noe flink med gutteklipp synes jeg det er helt innafor å bruke 250 kr hver 3.-4. måned på det. 

Jenta på ti klipper jeg selv, for hun har langt hår og pannelugg, så enkelt at selv jeg får det til :ler:

Anonymkode: 90047...1af

Skrevet

Jeg klipper fortsatt min syvåring

Anonymkode: 5e765...7b8

Skrevet

Hadde jeg klart å klippe hår selv, så hadde jeg garantert gjort det. Men da hadde virkelig ikke ungen sett ut.

Så her var min gutt i frisørsalongen rett før han fylte to. Det var et mareritt! Nå er han 3 og trenger en klipp igjen, gruer meg. 

Anonymkode: 753f8...e10

Skrevet

Jeg tør ikke å klippe gutten min selv, så han var til frisør første gang da han var 2 år.

Frisøren sa det var fint at han fikk prøve det ganske tidlig, hun hadde opplevd barn som var flere år eldre ved første besøk som satte seg fullstendig på bakbeina.  Betalte 150 kroner siden det ikke var så mye jobb. 

Anonymkode: 46afe...b49

Skrevet

Jeg gjør det fortsatt på seksåringen, klipper meg selv og jeg, fordelen med langt hår. ;) 

Skrevet

Når hun var litt under 2 år var vi for å få vekk litt babyhår for det floket seg sånn. Frisøren var en venninne av meg da, så hun kjente henne fra før. 

Anonymkode: f726d...12b

Skrevet

Fra 2 års alder.

Anonymkode: 5e7dd...bbd

Skrevet

Har en gutt på 2 år som nekter å bli klippet av frisør :icon_frown: Han blir skikkelig sint. Vi får prøve en myk tilvenning til frisøren. Skulle gjerne ha klippet selv. 

Anonymkode: b8381...546

Skrevet

Min var hos frisøren første gang når ham var 3mnd..

Anonymkode: ca2d0...c1e

Skrevet

Klipper fortsatt 8-åringen så tiden vil vise :) Nå bruker jeg klippemaskin bak og på sidene fordi han vil ha sånn kul fotball-sveis med veldig kort der. Og mamma fikser :) Han spiller spill på telefonen mens jeg klipper, jeg er ikke like rask som en frisør.

Skrevet

4 år, svigermor som tok henne med uten min tillatelse fordi hun ikke kunne ha et barnebarn som så ut som en "lurvefrans" som hun selv sa..... :frkk: og etter det var ikke min saks godt nok lengre. 

Anonymkode: 22409...e0f

Skrevet

Begge guttene mine var hos frisøren første gang ved ca 1 års alder. Småen på 19 mnd har vært der 3 ganger totalt (mye hår som vokser fort). Storebror på 6 stusser jeg selv innimellom (side cut med lengre oppå), men tar annenhver gang hos frisøren 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...