AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #1 Skrevet 24. november 2017 Så var det på an igjen. Greia er min familie og deres uvilje til å inkludere mine stebarn. Dette har pågått noen år nå, å hvert år så sier jeg ifra. Det lages grupper på face der det inviteres til aktiviteter nå før jul, og der inviteres alle utenom mine stebarn. Med alle så mener jeg også nye kjærester osv. Greit nok det, men jeg synes i det minste at hvis de nye kjærestene blir invitert så burde stebarna mine som har vært i familien siden de var små (de er voksne nå) inviteres. Iår så sa jeg selvsagt ifra om dette igjen. Resultatet, dere vil ikke tro det. Jeg blei kasta ut av den gruppa, sletta som venn på face og blokkert. Er dette normal oppførsel, eller overdriver jeg? Anonymkode: 61e61...d76 2
NewInTown Skrevet 24. november 2017 #2 Skrevet 24. november 2017 Jeg har inntrykk av at det dessverre forekommer alt for ofte, men det er åpenbart IKKE greit. Stebarn skal inkluderes på lik linje som alle andre. 7
Kuleku Skrevet 24. november 2017 #3 Skrevet 24. november 2017 Du overdriver ikke! Det er så jeg nesten ikke kan tro det 😳 13
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #4 Skrevet 24. november 2017 4 minutter siden, NewInTown skrev: Jeg har inntrykk av at det dessverre forekommer alt for ofte, men det er åpenbart IKKE greit. Stebarn skal inkluderes på lik linje som alle andre. Veldig leit at det er sånn Jeg må si at jeg skammer meg over familien min. Ts Anonymkode: 61e61...d76 4
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #5 Skrevet 24. november 2017 3 minutter siden, Kuleku skrev: Du overdriver ikke! Det er så jeg nesten ikke kan tro det 😳 Det er dessverre sant Jeg synes også det er trist m.t.p mannen, at barna hans tydeligvis ikke er bra nok for familien min Anonymkode: 61e61...d76 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #6 Skrevet 24. november 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så var det på an igjen. Greia er min familie og deres uvilje til å inkludere mine stebarn. Dette har pågått noen år nå, å hvert år så sier jeg ifra. Det lages grupper på face der det inviteres til aktiviteter nå før jul, og der inviteres alle utenom mine stebarn. Med alle så mener jeg også nye kjærester osv. Greit nok det, men jeg synes i det minste at hvis de nye kjærestene blir invitert så burde stebarna mine som har vært i familien siden de var små (de er voksne nå) inviteres. Iår så sa jeg selvsagt ifra om dette igjen. Resultatet, dere vil ikke tro det. Jeg blei kasta ut av den gruppa, sletta som venn på face og blokkert. Er dette normal oppførsel, eller overdriver jeg? Anonymkode: 61e61...d76 Er det din mor eller far ? Hvem styrer gruppen? Du overdriver ikke i det hele tatt. For det første er det veldig spesielt å ikke invitere stebarna i slike sammenkomster. Utrolig stusselig som voksen å fryse ut andre på den måten. For det andre at din egen familie kaster deg ut av gruppen på FB og fryser eget kjøtt og blod ut. Hvem styrer gruppa? Din mor? Din tante? Kan ikke se for meg at menn hadde gjort noe så feigt som dette så tipper det er mor. Hvor bra forhold har du med din mor? Hvem styrer og er sjef gruppen? Anonymkode: 9eea7...776 3
Liven_ Skrevet 24. november 2017 #7 Skrevet 24. november 2017 Jeg tenker at alle skal få lov til å ha egne meninger, og invitere/inkludere de de vil. Det å si at man skammer seg over din familie fordi de har en annen mening enn deg betyr å ha lite toleranse
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #8 Skrevet 24. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det din mor eller far ? Hvem styrer gruppen? Du overdriver ikke i det hele tatt. For det første er det veldig spesielt å ikke invitere stebarna i slike sammenkomster. Utrolig stusselig som voksen å fryse ut andre på den måten. For det andre at din egen familie kaster deg ut av gruppen på FB og fryser eget kjøtt og blod ut. Hvem styrer gruppa? Din mor? Din tante? Kan ikke se for meg at menn hadde gjort noe så feigt som dette så tipper det er mor. Hvor bra forhold har du med din mor? Hvem styrer og er sjef gruppen? Anonymkode: 9eea7...776 Det er søster som styrer denne gruppen. Min mor er konfliksky og holder seg i bakgrunnen. Dette er ytringsfrihet på sitt beste, der jeg blir kastet ut for å si min mening og prøve å være inkluderende Ts Anonymkode: 61e61...d76
Gjest yeans Skrevet 24. november 2017 #9 Skrevet 24. november 2017 Det er virkelig ufint gjort av din familie. Regner med dette er voksne mennesker?
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #10 Skrevet 24. november 2017 Veldig spesielt...hvordan sa du i fra da? Var du agitert? Anonymkode: f9da0...0f6
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #11 Skrevet 24. november 2017 Akkurat nå, Liven_ skrev: Jeg tenker at alle skal få lov til å ha egne meninger, og invitere/inkludere de de vil. Det å si at man skammer seg over din familie fordi de har en annen mening enn deg betyr å ha lite toleranse Jeg skammer meg over oppførselen deres, at de rett og slett ekskluderer enkelte personer som burde være selvskrevne. Ts Anonymkode: 61e61...d76
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #12 Skrevet 24. november 2017 Jeg skjønner ikke helt? Er det voksne barn som ikke er i familien lenger fordi du har fått ny kjæreste? Nei ser ikke noe grunn til å invitere de. Anonymkode: eb254...fe3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #13 Skrevet 24. november 2017 1 minutt siden, yeans skrev: Det er virkelig ufint gjort av din familie. Regner med dette er voksne mennesker? Ja, dette er godt voksne mennesker, typ besteforelder alder. Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Veldig spesielt...hvordan sa du i fra da? Var du agitert? Anonymkode: f9da0...0f6 Sa ifra på en grei måte at jeg ikke var interessert hvis stebarna fortsatt skulle ekskluderes. Anonymkode: 61e61...d76
Gjest The ceiling lamp Skrevet 24. november 2017 #14 Skrevet 24. november 2017 5 minutter siden, Liven_ skrev: Jeg tenker at alle skal få lov til å ha egne meninger, og invitere/inkludere de de vil. Det å si at man skammer seg over din familie fordi de har en annen mening enn deg betyr å ha lite toleranse Er det mulig å gi minuspoeng???
miss summers Skrevet 24. november 2017 #15 Skrevet 24. november 2017 Sjokkert. Jeg er et stebarn selv og har alltid blitt inkludert. Jeg står også listet opp som barnebarn til min stefars foreldre. 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #16 Skrevet 24. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke helt? Er det voksne barn som ikke er i familien lenger fordi du har fått ny kjæreste? Nei ser ikke noe grunn til å invitere de. Anonymkode: eb254...fe3 Hadde jeg ikke lenger bodd med deres far så hadde det ikke vært noen sak. Jeg har ikke fått ny kjæreste nei, har hatt samme mann i etpar tiår. Anonymkode: 61e61...d76 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #17 Skrevet 24. november 2017 1 minutt siden, The ceiling lamp skrev: Er det mulig å gi minuspoeng??? Det skulle vært mulig ja Akkurat nå, miss summers skrev: Sjokkert. Jeg er et stebarn selv og har alltid blitt inkludert. Jeg står også listet opp som barnebarn til min stefars foreldre. Så fint Jeg synes det er så tungt at jeg stadig må "sloss" i sånne sammenhenger. Julegaver fra mine foreldre og søsken fikk de bare de to første årene. Anonymkode: 61e61...d76 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #18 Skrevet 24. november 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er søster som styrer denne gruppen. Min mor er konfliksky og holder seg i bakgrunnen. Dette er ytringsfrihet på sitt beste, der jeg blir kastet ut for å si min mening og prøve å være inkluderende Ts Anonymkode: 61e61...d76 Har du snakket med din søster etter denne hendelsen? Og forresten. Er jo ikke akkurat som at du nylig har blitt sammen med mannen din og fått stebarn. Da hadde det vært forståelig at de ikke ville hatt de med enda. Men du har hatt stebarna fra barn til voksen da er det på tide for lengst å inkludere dem Har din søster noe konflikter eller noe imot stebarna/faren? Det må jo være en grunn til at hun fryser dem ut Anonymkode: 9eea7...776 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #19 Skrevet 24. november 2017 12 minutter siden, Liven_ skrev: Jeg tenker at alle skal få lov til å ha egne meninger, og invitere/inkludere de de vil. Det å si at man skammer seg over din familie fordi de har en annen mening enn deg betyr å ha lite toleranse Godt de fleste ikke tenker som deg, da. Hadde blitt en uhyggelig verden. Anonymkode: a923d...be3 7
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #20 Skrevet 24. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du snakket med din søster etter denne hendelsen? Og forresten. Er jo ikke akkurat som at du nylig har blitt sammen med mannen din og fått stebarn. Da hadde det vært forståelig at de ikke ville hatt de med enda. Men du har hatt stebarna fra barn til voksen da er det på tide for lengst å inkludere dem Har din søster noe konflikter eller noe imot stebarna/faren? Det må jo være en grunn til at hun fryser dem ut Anonymkode: 9eea7...776 Nei, har ikke snakket med henne etter hendelsen. Er ingen som skal ha noe imot deres far. Han er akseptert og inkludert i familien. Han blir ofte spurt hvis noen trenger hjelp, men tror det blir slutt på å være hjelpsom nå. Det er ikke bare min søster som ekskluderer de, men hele familien. Anonymkode: 61e61...d76 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå