Gjest Moonshadow Skrevet 29. januar 2005 #1 Skrevet 29. januar 2005 Som noen sikkert har fått med seg så er nok ett forhold over for min del. Det går overaskene greit men jeg savner veldig å være sammen med han. Må ringe når jeg våkner om morran og tenker på han hele tiden. Når han sa det var slutt kom det som ett skjokk og sorgen var naturlig nok stor.Men etter å ha pratet med han begynner jeg også og lure på om det egentlig var han som var så viktig eller om det var tryggheten jeg ble gla i. Vi har bestemt oss for å være venner og kommer nok til å ha en del kontakt framover. Sex er også inni bilde etter mitt initaiv. Men jeg er litt usikker nå,på om jeg egentlig synes det er så veldig greit at det er slutt, eller om jeg har klart og lure meg selv til å tro det, ettersom det er lettere enn å takle sorgen. Merker at jeg er veldig opptat av å møte han og bevare ting nesten som før, uten at vi egentlig er sammen.. Klarer ikke tanken på å miste han helt.. Sliter skikkerlig med å gi slipp på han og det vi hadde.. Vet ikke om jeg egentlig spør om noe her, men måtte bare få ut litt forvirring...
Gjest Dazed Skrevet 29. januar 2005 #2 Skrevet 29. januar 2005 Har gjort akkurat det samme selv. Det er et tynn is du legger deg ut på.. Du føler at dere er sammen, selv om dere ikke er det. Hva skjer når han forteller at han har møtt en annen? Hvordan vil du reagere?
Gjest Bellatrix Skrevet 29. januar 2005 #3 Skrevet 29. januar 2005 Jeg tror i hvert fall ikke det er spesielt lurt av dere å fortsette å ha sex. Blir det ikke bare enda vanskeligere å ikke ha følelser for han da?
Gjest Moonshadow Skrevet 29. januar 2005 #4 Skrevet 29. januar 2005 Har gjort dette før jeg også og vet det er utrolig dumt, men jeg klarer ikke tanken på å miste han helt. På denne måten har jeg han liksom på en måte alikavel.. Når han møter en ny tror jeg jeg kommer til å knekke igjen. Uansett om vi har sex nå eller ikke. Skulle kuttet kontakten men klarer det ikke.. Håper det kanskje går seg til om en liten stund, at jeg blir lei og klarer å gå videre. Men jeg vet det er utrolig dumt.. Men jeg er så gla i han at jeg ikke takler sorgen enda.. Er redd det skal ta meg tilbake til det jeg var..
Gjest Atheena Skrevet 29. januar 2005 #5 Skrevet 29. januar 2005 Jeg skjønner så utrolig hvordan du har det. Man klarer ikke å gi slipp. Av og til så skulle jeg ønske at jeg kunne være en hard isprinsesse som virkelig klarte å gjøre det fornuftige riktige. Er på en måte i det samme dilemma som deg, bortsett fra at det er 2 år siden det ble slutt, allikevell tviholder jeg på vennskapet og håpet om at det skal bli oss. Du kan lese innlegget mitt lenger ned på siden og så kan du se hvor patetisk det er. Ikk helt det samme, men den samme følelsen av at man ikke klarer å bare gå.
Gjest Moonshadow Skrevet 29. januar 2005 #6 Skrevet 29. januar 2005 Den situasjonen du er i nå var jeg i før jeg møtte han nye nå. Hadde venta i to år, såmøtte jeg W og alt ble annerledes.. Men nå sitter jeg her igjen og håper bare det ikke tar to år denne gangen før jeg møter en ny og klare å gå videre..
Gjest Atheena Skrevet 29. januar 2005 #7 Skrevet 29. januar 2005 Vet du hva... Vi må prøve å være sterke!!!! Jeg vet godt at jeg ikke kommer til å klare å møte noen andre hvis jeg fortsette med han. Jeg har planer om å si til han at jeg har følelser for han og at vi derfor ikke lenger kan være venner. Og så skal jeg prøve å få han til å si hva hans status er for meg. Er den negativ skal jeg slette alt som har med han å gjøre å prøve å se fremover. Det er noen som har så uflaks i kjærlighet... men lykken kan snu seg også for oss kjærlighetsulykkesfugler.. Kanskje det er feil gutter vi forelsker oss i!!!
Gjest gjest1 Skrevet 29. januar 2005 #8 Skrevet 29. januar 2005 Uff ikke ha sex med han, det gjør ting bare verre... slik var det da det ble slutt mellom meg og exen i september, fortsatt nå gnåler han om sex, selv om vi skuttet med det i november en gang.. og alle mannfolk jeg treffer er fæle og ikkeno for meg, sier han, fordi han vil ha meg til sengs igjen. Æsj. Var vanskelig å gi slipp, men det skjedde til slutt at jeg klarte å bare si NEI til han og komme videre.
Gjest Embla s Skrevet 29. januar 2005 #9 Skrevet 29. januar 2005 Dette høres ut som selv-seig-pining Er redd du vil få deg en skikkelig smell. (men det vet du vel selv..). så lenge det ikke er "greit&hyggelig" hvis han får ny kjæreste - er dere jo ikke VENNER.. Og ved å være så tilgjengelig for ham gjør du det veldig enkelt for han å bearbeide bruddet og komme seg videre, tror jeg. Håper du får det bedre snart! :trøste:
Gjest GreenSky Skrevet 30. januar 2005 #10 Skrevet 30. januar 2005 De fleste har nok gått i den fella der. Men vil du påføre deg mer smerte enn nødvendig? Det vil du nemlig gjøre, ved å gjøre han til pulevenn. - Er du forelsket i han? - Kan du takle å bli pulevenn på hans premisser (det vil du bli hvis du har følelser for han, og han ikke for deg) - Kan du tåle å se han flørte/sjekke opp andre damer? - Håper du at han skal ombestemme seg? - Ignorerer du de dårlige egenskapene hans? Jeg har prøvd å være pulevenn med en eks. Og vet du? Ja, det hjalp en stund. Det dekket over såret litt. Men for hver gang han dro, så følte jeg meg enda litt mer ensomt. Som om sjelen min sakte men sikkert ble spist opp. Til slutt fant jeg ut at det kunne ikke fortsette og avslutet det hele. Du bestemmer selv hva du gjør, men tenk deg godt om. Prøv å tenke med fornuften, ikke med hjertet. Som jeg sa; Du fortjener kun det beste.
Gjest lurven Skrevet 30. januar 2005 #11 Skrevet 30. januar 2005 har vært pulevenn med eks jeg også. (virker som det er ganske vanlig) men jeg kutta det ut etter en kort stund fordi det føltes ikke riktig. det gjelder å komme seg videre.
Annie Skrevet 30. januar 2005 #12 Skrevet 30. januar 2005 Hvorfor være pulevenn med eksen? Skjønner jo at han vil det: - Han får seg deilig sex hvor han vet at han slipper å prestere. DU er jo ikke "ny". - Han slipper å finne seg noe nytt. - Han får all sexen, og slipper alt "gnålet" han må tåle når han er i et forhold. Hva får du igjen for det? - Du blir ikke kvitt han og dermed ikke følelsene dine for han. - Sexen er "gammel" vane og yter han noe ekstra for at DU skal ha det godt? Mitt råd er: Finn deg heller en ny elsker! Trenger ikke å gå inn i et forhold, men å komme bort fra eksen er smart!
Gjest Moonshadow Skrevet 30. januar 2005 #13 Skrevet 30. januar 2005 Hvorfor være pulevenn med eksen? Skjønner jo at han vil det: - Han får seg deilig sex hvor han vet at han slipper å prestere. DU er jo ikke "ny". - Han slipper å finne seg noe nytt. - Han får all sexen, og slipper alt "gnålet" han må tåle når han er i et forhold. Hva får du igjen for det? - Du blir ikke kvitt han og dermed ikke følelsene dine for han. - Sexen er "gammel" vane og yter han noe ekstra for at DU skal ha det godt? Mitt råd er: Finn deg heller en ny elsker! Trenger ikke å gå inn i et forhold, men å komme bort fra eksen er smart! Han er faktisk fortsatt veldig opptatt av at jeg skal ha det godt.. Og har jo faktisk sagt at om det gjør meg ondt og jeg håper på noe mer, så vil han faktisk ikke.. Men jeg skjuler hva jeg egentlig føler for han.. Vet dette er dumt, men jeg klarer bare ikke gi slipp enda.. Han spurte til og med vennina mi i går om hva hun trodde jeg følte fordi han ikke ville gjøre meg ondt. SÅ han er en ganske fantasktisk fyr egentlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå